Dat zou echt een aanfluiting zijn...
klacht over een agent hoe ga ik hier mee om???
Moderator: Moderatorteam
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Re: klacht over een agent hoe ga ik hier mee om???
Waar kunnen ze dat ??Esmayleigh schreef:Bij terugkomst stond er een politie auto de bon uit te schrijven.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Nou allemaal bedankt voor jullie reactie. Ik begrijp dat sommige het geloof ik niet helemaal snappen en nee niet iedereen hoeft gezellig te zijn dat ben ik ook niet elke dag maar als iemand vriendelijk tegen mij is ga ik geen botte antwoorden terug geven en dat is hier vanmorgen om 09.15 wel gebeurt. Ik weet nu wat ik kan doen en daar was ik erg benieuwd naar en vandaar dat ik via internet op zoek ben gaan naar informatie hier voor en zo doende op deze site terecht kwam. Het gaat mij even voor de duidelijk heid totaal niet om de boete want die heb ikverdiend had ik maar goed moeten parkeren. Het gaat mij puur om de manier waarop deze agent tegen mij deed. De uitspraken en ik heb ze niet eens allemaal verteld in mijn verhaal waren gewoon te zot voor woorden en sloegen nergens op en dat er dan gezegt wordt dat het knap is dat hij nog werkt ondanks zijn ontslag??????? Heb zelf ook doorgewerkt na het nemen van ontslag maar bleef wel vriendelijk tegen de omgeving en de mensen waar ik voor moest werken. Daar hoefde ik niets op afteregeren en of dit nu waar is wat hij zei of dat het een van zijn vele rare opmerkingen was naar mij????? Zit geen papier op je hoofd met de tekst je dochter is jarig is een vind ik hele stome opmerking die je plaats naar iemand maargoed dat is mijn mening en ook ik kom uit de dienstverlende sector en weet er dus genoeg van... Nogmaals dank aan de mensen die passend hebben geschreven en sucses verder met dit forum.
Esther
Esther
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
ja esther
heel vervelend voor je,
je hebt wat ideen en tips kunnen lezen, de afweging wat je nu gaat doen moet jezelf weten
gefeliciteerd met je dochter, ondanks de vervelende start van de dag hoop ik dat het toch een leuke dag is geweest is.
en ik hoop dat je volgende ervaring met de politie een betere zal zijn
(meestal is de aanleiding alleen niet zo leuk)
heel vervelend voor je,
je hebt wat ideen en tips kunnen lezen, de afweging wat je nu gaat doen moet jezelf weten
gefeliciteerd met je dochter, ondanks de vervelende start van de dag hoop ik dat het toch een leuke dag is geweest is.
en ik hoop dat je volgende ervaring met de politie een betere zal zijn
(meestal is de aanleiding alleen niet zo leuk)
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Zoals al eerder gezegd, ook agenten zijn mensen. En kunnen dus ook weleens een "off-day" hebben. Ik moet zeggen, als ik het zo lees vind ik het allemaal erg onvriendelijk. De andere kant van het verhaal is dat agenten de hele dag dergelijke "gezellige" opmerkingen te horen krijgen. Echter zijn die negen van de tien keer cynisch bedoeld. Waardoor deze agent misschien uw opmerkingen verkeerd interpeteerde.
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
die offday kan zeker bert!Bert schreef:Zoals al eerder gezegd, ook agenten zijn mensen. En kunnen dus ook weleens een "off-day" hebben. Ik moet zeggen, als ik het zo lees vind ik het allemaal erg onvriendelijk. De andere kant van het verhaal is dat agenten de hele dag dergelijke "gezellige" opmerkingen te horen krijgen. Echter zijn die negen van de tien keer cynisch bedoeld. Waardoor deze agent misschien uw opmerkingen verkeerd interpeteerde.
maar agenten dienen wel professioneel en integer te zijn.
en het omschreven gedrag getuigt daar niet van
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Nee, ben ik met je eens. Als ik met een chagrijnige kop en met dit soort uitspraken met mijn klanten om ga dan stuurt mijn werkgever mij, denk ik, naar huis. En ik zie de burger toch als een soort "klant" van de politie. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat een agent niet altijd even vriendelijk reageert.Guidoweb5 schreef:die offday kan zeker bert!Bert schreef:Zoals al eerder gezegd, ook agenten zijn mensen. En kunnen dus ook weleens een "off-day" hebben. Ik moet zeggen, als ik het zo lees vind ik het allemaal erg onvriendelijk. De andere kant van het verhaal is dat agenten de hele dag dergelijke "gezellige" opmerkingen te horen krijgen. Echter zijn die negen van de tien keer cynisch bedoeld. Waardoor deze agent misschien uw opmerkingen verkeerd interpeteerde.
maar agenten dienen wel professioneel en integer te zijn.
en het omschreven gedrag getuigt daar niet van
-
Martijn TS
- Infopolitie Gast