parkeer boete op een ander adres laten bezorgen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

..::Frans::.. schreef:
zijlvaart67 schreef:Ik heb een goede rechtvaardigingsgrond; Ik kan niet lezen... :P
daarom heb je ook maar 4 strepen.....:)
En zit die bij de klpd... :twisted:
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Hmm, dan weet ik nu eindelijk waar dat vijfde streepje voor is. Hoofdagent+ dus, hij kan lezen. :D:D
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Julio schreef:En zit die bij de klpd... :twisted:
HET KLPD !!!!
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Bert schreef:
Julio schreef:En zit die bij de klpd... :twisted:
HET KLPD !!!!
Ja ik lees/zie allemaal verhalen van Het Landelijke Politie Korps, en DE KLPD... Maar op politie.nl spreken ze ook over het klpd... :roll: Maar ja, daar is al eens een hele discussie over geweest....;)

Gevonden!!! Klik hier :D
funkyduck
Toplid
Hoofdagent

Ongelezen bericht door funkyduck »

PJ schreef:
mashi schreef:Bij de staandehouding en het opgeven van je personalia kun je natuurlijk altijd een postadres opgeven.

mashi
Post adres opgeven. ????? Volgens mij moet je nog altijd je GBA-adres opgeven.
Het vals opgeven van een woonadres is wat anders dan een postadres opgeven.

Laatst had ik iemand die geen vaste woon of verblijfplaats had, maar wel een rijbewijs, waar het oude adres nog op stond. Welk adres moet een dergelijk persoon dan opgeven? :P
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Een GBA-adres en als deze persoon echt Z.V.W.O.V.P. is moet hij /zij in theorie meteen betalen.

mashi
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

mashi schreef:Een GBA-adres en als deze persoon echt Z.V.W.O.V.P. is moet hij /zij in theorie meteen betalen.

mashi
en wat doe je nou als je weet dat iemand bewust een postadres opgeeft van bijvoorbeeld het Leger des Heils? Het is een GBA adres, maar dat je geflest wordt en ze er nooit komen weet je ook.

nu krijgen ze gewoon een prent en gaat deze ri dat postadres maar of ze em ooit krijgen / ophalen?
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Hebben wij afspraken over. Een bekende die b.v. bij het leger verblijft heeft bij ons in de regio 9 van de 10 keer een postadres (en jawel zelfs als GBA)

Volgens mij heb je als diender vervolgens aan de richtlijnen van de Wet Mulder voldaan en gaat de prent gewoon naar dat adres toe.

Voor al die anderen, ja denk dat dit ligt aan de situatie.

mashi
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

Zo gebeurt het nu ook Mashi. Maar je weet dat je genept wordt waar je bij staat...;-) Maar ja, dat is met meer dingen zo en toch moeten we het zo afhandelen. Duideliojk. Het is dus overal zo conform richtlijnen WM.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ook al word ik dan genept, kom ze toch wel weer tegen als zijnde OH gesignaleerd. En de pappenheimers uit de wijk controleer ik zelfs dagelijks op signalering.

mashi
The Scorpion TS
Infopolitie Gast

Re: parkeer boete op een ander adres laten bezorgen

Ongelezen bericht door The Scorpion »

kiwi schreef:hallo ik heb een vraag, een vriend van me heeft een parkeer boete gekregen maar het probleem is dat als ie die thuis gestuurd krijgt hij een heeeel groot probleem gaat krijgen, weten jullie een mogelijkheid om die boete op mijn adres te laten bezorgen groetjes

de volgende keer beter niet foutief parkeren bij het bezoeken van een prostitutiestraat is een goede tip.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Re: parkeer boete op een ander adres laten bezorgen

The Scorpion schreef:
kiwi schreef:hallo ik heb een vraag, een vriend van me heeft een parkeer boete gekregen maar het probleem is dat als ie die thuis gestuurd krijgt hij een heeeel groot probleem gaat krijgen, weten jullie een mogelijkheid om die boete op mijn adres te laten bezorgen groetjes

de volgende keer beter niet foutief parkeren bij het bezoeken van een prostitutiestraat is een goede tip.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

mashi
Gesloten