vissen
Moderator: Moderatorteam
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Wat mij betreft zit iedereen lekker te vissen!
Dan halen ze in ieder geval geen andere gekke dingen uit!
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
een visser TS
- Infopolitie Gast
rich schreef:Wat mij betreft zit iedereen lekker te vissen!
precies, ik heb van het weekend ook een bekeuring gehad voor zonder vergunning te vissen.. waarschuwing had tog gekund? hebben jullie niet liever dat we relaxt zitten te vissen inplaats dat we ons klem zuipen en het hele dorp slopen
*zucht*, gaat ie weer......een visser schreef:precies, ik heb van het weekend ook een bekeuring gehad voor zonder vergunning te vissen..
OK, wat heb je liever dan, dat de politie vanaf nu eerst bij ALLE wetsovertredingen 16 miljoen waarschuwingen uitdeelt en daarbij bijhoudt wie allemaal wel en niet een waarschuwing heeft gehad ???
Volgens mij heb je al een waarschuwing gehad, je maakt mij namelijk NIET wijs dat je niet wist dat je zonder vergunning niet mocht vissen.....
-
een viisser TS
- Infopolitie Gast
als je 3 maanden wacht op een vergunning die maar niet komt, denk je ook krijg allemaal het heen en weer ik gaat vissen. zit je op een beschut plekje, word je genaaid door iemand die ze hond aan het uitlaten is , die belt de politie op, dan zijn jullie er binnen 10 minuten, maar als hier op hett dorp word gevochten is er geen politie te bekenen.
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
Mogen die ook eens een keertje vissen.een viisser schreef:als je 3 maanden wacht op een vergunning die maar niet komt, denk je ook krijg allemaal het heen en weer ik gaat vissen. zit je op een beschut plekje, word je genaaid door iemand die ze hond aan het uitlaten is , die belt de politie op, dan zijn jullie er binnen 10 minuten, maar als hier op hett dorp word gevochten is er geen politie te bekenen.
-
Achmed TS
- Infopolitie Gast
vissen
Haha....
Erg leuk om te zien dat de meesten van jullie het gewoon niet weten.
Ik weet het zelf namelijk wel: het mag gewoon niet. En inderdaad, zoals iemand al zei: met een grote vergunning mag het. Alleen krijg je die niet zo snel. Het mag natuurlijk ook in privéwater waar toestemming is gegeven om met drie hengels te vissen.
Volgens mij had ik het beter aan een boswachter kunnen vragen.
Jongens...bedankt!
Erg leuk om te zien dat de meesten van jullie het gewoon niet weten.
Ik weet het zelf namelijk wel: het mag gewoon niet. En inderdaad, zoals iemand al zei: met een grote vergunning mag het. Alleen krijg je die niet zo snel. Het mag natuurlijk ook in privéwater waar toestemming is gegeven om met drie hengels te vissen.
Volgens mij had ik het beter aan een boswachter kunnen vragen.
Jongens...bedankt!
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Re: vissen
Had dat dan gedaan.Achmed schreef:
Volgens mij had ik het beter aan een boswachter kunnen vragen.![]()
![]()
![]()