inderdaad voor Mulder politie transactie etc.
Het bedrag wordt altijd door de helft gedaan bij iemand tussen de 12 en 16 jaar.
En volgens mij is het zo dat iemand onder de 12 niet bekeurd kan worden.
Hiermee is je vraag beantwoord en mag er van mij een slotje op
Van jou misschien wel, maar zoals je ziet, zat je er toch een weinig naast. Enige voorzichtigheid in stellige beweringen blijft dus geboden, ook voor voorbeeldburgers
Afhankelijk van de grootte van de scheerbeurt zou een Lonsdale-sweater in aanmerking kunnen komen. Als finishing touch dan een blauwe spijkerbroek met omgeslagen pijpen en zwarte kistjes.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
Ik weet niet hoe het daarzo in de stad het eraantoe gaat maar hier in drenthe draagt het meerderdeel van de jongeren merkkleding van b.v. "g. star" of "Diesel" enne ik vraag me af waar je nu nog lonsdale wilt kopen nu London het uit het assortiment heeft gehaald. En trouwens probeer niet jong te doen door skatebroek enzo te dragen want dat is helemaal uit>>>
k vind dit gewoon bullshit kwaar der ook bij k ken voor voor die spaarkas gaan werken elke keer die boetes ga boeve vangen als er egt wa aan de hand i komen ze niet !
Opmerking Koen
"trekhengst" bedoelt waarschijnlijk:
---Ik vind dit gewoon onzin. Ik was er ook bij. Nu kan ik voor de spaarkas gaan werken met elke keer die boete's. Ga boeven vangen. Als er echt wat aan de hand is komen 'ze' niet.---
Overigens, iemand die zich een dergelijke gastnaam toeeigent, moet volgens mij wel een beetje aan z'n stabiliteit werken...