blinderen
Moderator: Moderatorteam
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Ik heb een demo van een luxmeting mee mogen maken en alle 'normale en redelijk nieuwe' auto's zitten inderdaad al krap tegen deze standaardwaarde aan.
En in een (al vaak aangehaalde) uitspraak van een rechter wordt hier ook probleemloos in meegegaan, aangezien de conclusie omtrent folie of extra coating dan net zo min met verdere feiten onderbouwd hoeft te worden als het 'opkomen van de zon in het oosten.'
Maar zoals Frans al aangeeft; Eigenlijk is onze nationale wetgeving al heel duidelijk...
En in een (al vaak aangehaalde) uitspraak van een rechter wordt hier ook probleemloos in meegegaan, aangezien de conclusie omtrent folie of extra coating dan net zo min met verdere feiten onderbouwd hoeft te worden als het 'opkomen van de zon in het oosten.'
Maar zoals Frans al aangeeft; Eigenlijk is onze nationale wetgeving al heel duidelijk...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
- olle-griese
- Roepnaam: Peter
- Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
- Geslacht:
- Leeftijd: 68
Jan Oostrom schreef:Even voor de duidelijkheid, Ik tune niks en zal het niet doen ook maar wat mij tegen de borst stuit is dat de rechter een artikel welke eigenlijk bedoeld is tegen het volplakken met stickers van voor en voorste zijramen of van die leuke poppetjes met zuignapjes op het raam gebruikt.
Als je kunt toeteren , kun je ook remmen.
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
je mag ook geen ramen verwisselen door ramen met een andere getindheidsgraad...::Frans::.. schreef:Jan: je mag van de rechter geen folie op je raam plakken. Ook geen coating! Je mag wel een nieuw raam kopen. De fabriek mag dat raam wel kleuren.Jan Oostrom schreef:Controle moet er zijn maar het zou fijn zijn als een ieder weet waar hij aan toe is!
Duidelijk genoeg ?
Mits je hem opnieuw laat keuren door de RDW
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast