Helaas André, deze gaat niet op. Voertuig is (mag ik aannemen) voorzien van een geldige invalidenkaart, maar niet van de verplichte blauwe schijf.....andre schreef:als bestuurder op een gehandicaptenparkeerplaats parkeren anders dan metBOA1 schreef:Weet iemand misschien wat het feitnummer is voor het parkeren op een invalidenplaats ZONDER tijdschijf maar dus wel met een invalidenkaart?
En of hier wel een apart feitnummer voor is?
(volgens onderbord is tijdschijf verplicht)
m R 402 a – een gehandicaptenvoertuig
m R 402 b – een motorvoertuig op meer dan twee wielen waarin duidelijk zichtbaar is aangebracht een geldige gehandicaptenparkeerkaart
m R 402 c – het voor die gereserveerde gehandicaptenparkeerplaats bestemde voertuig
In alle gevallen kost het EUR 70,-
stilstaan op invalidenparkeerplaats
Moderator: Moderatorteam
Re: Invalidenplaats
-
- Infopolitie Gast
Re: Invalidenplaats
Lezen is soms moeilijk, ik weet het..::Frans::.. schreef:Helaas André, deze gaat niet op. Voertuig is (mag ik aannemen) voorzien van een geldige invalidenkaart, maar niet van de verplichte blauwe schijf.....andre schreef:als bestuurder op een gehandicaptenparkeerplaats parkeren anders dan metBOA1 schreef:Weet iemand misschien wat het feitnummer is voor het parkeren op een invalidenplaats ZONDER tijdschijf maar dus wel met een invalidenkaart?
En of hier wel een apart feitnummer voor is?
(volgens onderbord is tijdschijf verplicht)
m R 402 a – een gehandicaptenvoertuig
m R 402 b – een motorvoertuig op meer dan twee wielen waarin duidelijk zichtbaar is aangebracht een geldige gehandicaptenparkeerkaart
m R 402 c – het voor die gereserveerde gehandicaptenparkeerplaats bestemde voertuig
In alle gevallen kost het EUR 70,-