Parkeerboete zonder te parkeren?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

taxikemperman
Deskundige
Roepnaam: Remi
Geslacht:
Leeftijd: 61

Re: Parkeerboete zonder te parkeren?

Ongelezen bericht door taxikemperman »

U kunt ongetwijfeld wel SMSen met uw telefoon
Dan kunt u gebruik maken van https://smsparking.nl/hoe-het-werkt/
Carolien
Superlid
Agent
Hoofdagent
Geslacht:
Leeftijd: 39

Ongelezen bericht door Carolien »

En er zijn ook nog steeds palen waarbij je je kenteken kunt invoeren en met een pinpas kunt betalen. Althans, in de woonplaatsen waar ik kom is die mogelijkheid er.

En zoals eerder gezegd zijn alarmlichten niet bedoeld als excuus om zomaar overal je auto langs een stoep te zetten. Bij veel supermarkten is er een groot parkeerterrein en staat er een mooi blauw bord met een P. Dus alleen parkeren in de vakken. Al het andere is gewoonweg niet toegestaan.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door Frans »

Adrie schreef: 05 jul 2023, 18:22Ik heb een mobiele telefoon waar ik mee kan bellen. Doet het al bijna 14 jaar prima. Daar kunnen geen apps op of wat dan ook.
Ik wilde deze nog even aanhalen, ook in 2009 (14 jaar geleden dus) waren er al volop smartphones....

https://tweakers.net/reviews/1467/all/2 ... tream.html

Maar dan nog, je HOEFT niet te parkeren hè, maar als je het doet dan is het dsus volgens de regels die die gemeente heeft opgelegd en zijn er intussen voldoende uitspraken dat dat inderdaad dus ook enkel "digitaal" mag (geen contant geld dus). Samengevat, vervelend maar even afwachten dus of ie naheffing op de deurmat valt..
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten