Mag ik hier even op inhaken? Dit is een ronduit echte belediging voor de dieren. Ik ken geen enkele diersoort die zal handelen uit wraak. Een dier handelt puur om de soort te laten voortbestaanr0n. schreef: Wraak is m.i. een dierlijke reactie, geen menselijke.
Eerwraak en wraak zijn voor mij dezelfde beestachtige reacties.
eerwraak
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
erewraak
Als de overheid eens wat harder en zwaarder zou vergelden,
zou het niet zo snel in iemand op komen om zelf wraak te nemen en zouden de daders misschien eerder af te schrikken zijn voor ze aan de misdaad beginnen.
De straffen zijn gewoon te laag en de crimineel heeft teveel rechten hier in nederland.
De gevangenissen zijn te soft.
Dit alles beweegt nou eenmaal sneller tot eigenhandig straffen.
zou het niet zo snel in iemand op komen om zelf wraak te nemen en zouden de daders misschien eerder af te schrikken zijn voor ze aan de misdaad beginnen.
De straffen zijn gewoon te laag en de crimineel heeft teveel rechten hier in nederland.
De gevangenissen zijn te soft.
Dit alles beweegt nou eenmaal sneller tot eigenhandig straffen.
- rich
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Het is bewezen dat zwaarder straffen niet helpt.
Kijk even naar America waar in sommige staten de doodstraf nog bestaat. Ook daar worden nog steeds misdrijven gepleegd.
Kijk even naar America waar in sommige staten de doodstraf nog bestaat. Ook daar worden nog steeds misdrijven gepleegd.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.