Invordering rijbewijs

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Roepnaam: Ron
Geslacht: Man
Leeftijd: 66

Re: Invordering rijbewijs

Ongelezen bericht door MotoRon »

willem58 schreef:TS haar vraag is onderandere of ze nu iets met haar ritregistratie kan
Daarvan wordt in het eerste antwoord al gezegd:
Aasur schreef:Bewaar in ieder geval de electronische ritregistratie goed, dat kan dan nog heel belangrijk zijn.
willem58 schreef:of ze nu iets kan ipv wachten op een uitslag van de OvJ
Dat heeft Skipperje beantwoord in zijn bericht
willem58 schreef:De collega's die antwoorden gaan hier allemaal aan voorbij en blijven alleen reageren op de manier waarop de snelheidsovertreding geconstateerd is.
Er is volgens mij 1 collega, die ingaat op de manier waarop (in het omschreven geval van TS) de overtreding geconstateerd is.

Het verhaal van TS lezende, en er even vanuit gaande dat het verhaal klopt, doet bij mij ook het vermoeden ontstaan dat er iets fout is gegaan, maar TS schiet daar weinig mee op, omdat wij niet beslissen over teruggave van het rijbewijs of het wel/niet vervolgen in deze zaak.
Daarnaast denk ik dat er niet zo veel mogelijkheden zijn voor TS om de zaak te bespoedigen. Aangezien jij ook geen suggesties aan TS doet of (een onderdeel van) haar vragen beantwoord, vermoed ik dat je het daar mee eens zult zijn.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Ansa
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Ansa »

Hallo,

Allereerst bedankt voor jullie reacties. Heb gisteren contact gehad met rechtbank en heb slecht nieuws dat ik mijn rijbewijs tot 14 juli niet terug krijg. K

Gr. Ansa
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Roepnaam: Ron
Geslacht: Man
Leeftijd: 66

Ongelezen bericht door MotoRon »

Graag gedaan.
Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag. Dit draadje gaat naar het archief.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten