mishandeling?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

vervolg

vanaf het moment van gebeuren tot nu heeft mijn dochter dus geen school kunnen volgen.
maandag 19-06 had zij een buikdans voorstelling waar ze na 5 minuten al moest stoppen omdat de bewegingen die ze moet maken veel pijn doen in de borst-streek( huilend omdat ze er zo naaruit had gekeken).
vandaag geen dansmarietjes vanwege pijn in borst-streek.

ernstig letsel??
nee niks gebroken alleen "flinke blauwe plek" waar de bal haar heeft geraakt.

dit weekend moet ze dus weer aan de kant zitten kijken hoe anderen zich gezellig en leuk vermaken.

(voor hetzelfde geld was er een kind van 2-3 jaar van de glijbaan afgekomen en had het kind de bal vol in zijn/haar gezicht gekregen
hoe zou dat aflopen?)

m.v.gr. vader slachtoffer :?
Mohaa TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mohaa »

Ik sluit mij toch aan bij thijeleo. Ik zou aangifte doen van mishandeling. De man is meerdere malen gewaarschuwd over de gevolgen van zijn daden. (hopelijk kunt u dit ook bewijzen doormiddel van getuige) Toen hij die bal hard schopte in een speeltuin had hij kunnen weten dat daar kleine kinderen lopen en dat het mogelijk zeer groot was dat hij die kinderen zou raken. Het hoeft niet eens richting het kind te zijn denk bijvoorbeeld als hij via een muur het kind zou raken.

Ander voorbeeld hiervan denk aan die strandbrand bij Schoorel met die docent die "per ongeluk"die kindern in brand stak.

Hij gebruikt spiritus om een vuur te maken vuur gaat niet aan en besluit om er weer meer spiritus op te gooien. Hij had mogelijk kunnen weten dat er nog brand/gloeiend materiaal tussen het hout lag. Waardoor de vlam in de vles terecht kwam en uit zijn handen schoot in richting van die kinderen.

Hij had kunnen weten dat spiritus zeer brandbaar was en dat de vlam in de fles zou kunnen schieten.

Dus mijn advies in deze is doe aangifte van mishandeling!
Gesloten