Gezocht; politie agenten voor interview!

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Ja hoor dat begrijp ik allemaal wel ( ondanks het feit dat je een onduidelijk ventje bent ;) )

Ik heb eigenlijk de hoop dat de dienders zelf wel een beetje weten hoe en wat ze vertellen. Dat er bijstand mogelijk is, is alleen maar goed natuurlijk.

Het onderwerp wekt bij mij echter wat reacties op. Ik denk dat de politie grote winst kan boeken op het moment dat er eens wat anders gecommuniceerd gaat worden.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Kale TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Kale »

Nee snap ik wel, maar het kan wel slim zijn om het toch via hun te doen. Vaak kennen zij ook de mensen die dit doen. Maar ik heb geloof ik wel genoeg uitleg gegeven. Ieder moet het natuurlijk voor zich weten.
:wink:
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Sterker nog volgens mij zijn er korpsafspraken over politie en de diverse soorten van media (dus ook de publicatie van een interview in een schoolkrant).

Alles dient via Communicatie te verlopen. En m.i. terecht. Heb zelf de opleiding NGPR-A gedaan en heb de ervaring dat je mensen (ondanks goede oplettendheid en zonder erg) een hoop kan laten vertellen.

mashi
Gesloten