Bromfiets/Technisch onderzoek
Moderator: Moderatorteam
-
Jordie TS
- Infopolitie Gast
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Onyx TS
- Infopolitie Gast
Jordie schreef:ja rijd te hard politieautos en motoren konden me nooit bijdehouden
Deze posts klinkt toch opeens heel anders dan de openingpost, dacht nog dat het een "serieuze" vraag was.Jordie schreef:Ja nu kwamen ze met ze vijfen op de motor , maar iemand tips om scooter terug te krijgen
k wil em verkopen namelijk
Begint nu toch te klinken als grootspraak..
Maar goed, zal even antwoord geven, zo ben ik dan ook wel weer;
En dat zonder achtervolging..Jordie schreef: ...Ik werd gister op mijn bromfiets staande gehouden...
Niemand kan jou bijhouden, dus zal ie inderdaad wel te snel lopen.Jordie schreef: ...scooter mee voor technisch onderzoek, hij had het idee dat deze veelste snel ging.
Je hebt tig keer de politie "zoek" gereden, met alle risico's vandien, nu wordt je 1 keertje wel gecontroleerd (benzine op? :mrgreen: ) en dan denk je dat je die scooter terug krijgt..Jordie schreef: Nu moet ik ook nog eens een week wachten tot het onderzoek plaatsvind, en hij vertelde als het aantal Kw boven de 0.9 zou zitten dat ik de bromfiets helemaal kwijt ben..
Als ik het maar half voor elkaar kreeg werd dat een heel mooi en dik proces-verbaal met daarin alle gemaakte overtredingen, en direct alle voorgaande roekeloze ontsnappingen er ook maar even bij vernoemen.Jordie schreef: Wat kan ik verwachten voor bekeuringen , scooter terug etc.?
Denk dat justitie het vast met je eens is dat je, na een aantal fantastische ontsnappingen, nog een 2e kans verdiend, bij voorkeur op dezelfde scooter natuurlijk.
You're welcome!Jordie schreef: Alvast bedankt,
Jordie
En u denkt dat een politie motorrijder ook met 80 km/u blind door rood rijd over een drukke kruising?
Nee u kan echt goed rijden, heb er nou al zin in om slecht nieuws te gaan brengen of u in het vervolg te achtervolgen als u als verkeersvandaal in een electrische rolstoel rijd !
sterkte met uw stoere gedrag,
mashi
Nee u kan echt goed rijden, heb er nou al zin in om slecht nieuws te gaan brengen of u in het vervolg te achtervolgen als u als verkeersvandaal in een electrische rolstoel rijd !
sterkte met uw stoere gedrag,
mashi
-
Jordie TS
- Infopolitie Gast
-
michelh TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Jordie, get a life! Want met dit gedrag zal je dat meer dan nodig hebben denk ik. Tevens is de kans niet uit te sluiten dat eerdaags een van de 'betweterige' agenten hier bij jou ouders aan de deur staat om te vertellen hoe het met je afgelopen is.
Afgelopen weekend opeen motorforum aan aantal foto's gezien van hoe vervelend een teveeel aan bravour kan zijn. Zag er best eng uit foto's van opengeknipte motorkleding met als stille getuige een helm daarnaast en een gsxr 1000 die zijdelings in een Fordje was geboord! Kan ook jouw lot worden!
Afgelopen weekend opeen motorforum aan aantal foto's gezien van hoe vervelend een teveeel aan bravour kan zijn. Zag er best eng uit foto's van opengeknipte motorkleding met als stille getuige een helm daarnaast en een gsxr 1000 die zijdelings in een Fordje was geboord! Kan ook jouw lot worden!
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Jordie schreef:Het was ook een serieuze vraag , krijg alleen geen nuttige antwoorden
tuurlijk is er geen achtervolging of wat geweest, had nog is een sooitje hengels bij me
prachtig hoe jullie daar op in gaan
maar sluit dit topic maar met agentjes valt niet normaal te praten betweters
precies, er valt niet te praten met ons
Zijn ook wel met jou uitgepraat, denk niet dat je de slimste bent, gaat je hard tegenvallen
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Jordie..succes verder!
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.