Ook ik moet mij bij Dusty aansluiten.Walter schreef:en toch denk ik dat Dusty helemaal gelijk heeft!Guido schreef:Dusty schreef: Dat is geheel afhankelijk van de agent(e) en de soort controle.
Is er sprake van een controle waarbij de opleiding van beginnende agenten een belangrijke rol speelt, dan reken er maar op dat je op de bon gaat.
Op die manier leert de agent in opleiding het opzoeken van de zogenaamde feitcode.
Wat een ontzettend dom antwoord.
Het slaat helemaal nergens op.
let maar eens goed op!!!!
rijbewijs bij hebben?..
Moderator: Moderatorteam
-
Wess TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
@Dusty:
Bij een alcoholcontrole is het ook 'logisch' dat er standaard niet naar papieren wordt gevraagd. Je bent op alcohol 'aan 't jagen' en 8'tjes pak je het beste door, simpelweg, zoveel mogelijk mensen te laten blazen...gewoon tempo draaien, zeg maar...
Je moet je tijd dan niet verspillen aan het checken van personalia, verlichting controleren of wat dan ook...
Overigens is er bij alcoholcontrole's vaak wel (minimaal) 1 persoon actief die zich puur met het natrekken van voertuigen (en bestuurders) bezighoudt, maar die slaat vaak alleen maar aan op de echt 'interessante hits'...
Bij een alcoholcontrole is het ook 'logisch' dat er standaard niet naar papieren wordt gevraagd. Je bent op alcohol 'aan 't jagen' en 8'tjes pak je het beste door, simpelweg, zoveel mogelijk mensen te laten blazen...gewoon tempo draaien, zeg maar...
Je moet je tijd dan niet verspillen aan het checken van personalia, verlichting controleren of wat dan ook...
Overigens is er bij alcoholcontrole's vaak wel (minimaal) 1 persoon actief die zich puur met het natrekken van voertuigen (en bestuurders) bezighoudt, maar die slaat vaak alleen maar aan op de echt 'interessante hits'...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'