vraag over bekeuring

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

roadtrain TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door roadtrain »

olle-griese schreef:
roadtrain schreef:
thijeleo schreef:Ik wil niet veel zeggen, maar Roadtrain is volgens mij gewoon bekeurd voor R553B, oftewel rijden in gslotenverklaring op wegen algemeen. Dat daar toevallig een afbeelding van een traktor achter staat wil niet zeggen, dat het alleen voor die categorie geldt, maar het is een aanduiding dat het op een niet (auto)snelweg is.

De bekeuring was dus wel goed, want hierop staat 50 euro boete.
Thijeleo, als je mijn laatste topic hebt gelezen: daarin staat dat ik contact heb gehad met de verbalisant en de bekeuring van 75 euro was terecht.... ware het niet dat hij het sportief opvatte dat ik mij verder in de bekeuring hebt verdiept en daardoor ook de foutieve feitcode opmerkte (samen met jullie hier). Dat kon hij wel waarderen en daarom besloot hij de bekeuring te verscheuren. Ik heb dus gewoon heel veel mazzel gehad.

:oops:
Zo zie je maar weer:
T4 rijders zijn geluksvogels :lol:
Goed opgelet olle.... was inderdaad met mijn T4........ Prive maar ook beroepsmatig doe ik altijd heel goed mijn best om niet in aanmerking te komen voor een bekeuring en dat gaat me goed af ondanks ong 100.000km pjaar.... en die ene keer heb ik dan mazzel :lol:
wieland TS
Infopolitie Gast

foutieve plaats op bekeuring

Ongelezen bericht door wieland »

Ik ben gelaserd en staande gehouden en heb hiervoor een bekeuring ontvangen.
kan iemand mij vertellen wat ik moet doen als er een foutieve straatnaam in de bekeuring staat
vermeld :?: :?:
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Re: foutieve plaats op bekeuring

Ongelezen bericht door Julio »

wieland schreef:Ik ben gelaserd en staande gehouden en heb hiervoor een bekeuring ontvangen.
kan iemand mij vertellen wat ik moet doen als er een foutieve straatnaam in de bekeuring staat
Heb je de acceptgiro al gekregen??
etienne TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door etienne »

wieland schreef:Ik ben gelaserd en staande gehouden en heb hiervoor een bekeuring ontvangen.
U zou ook niets kunnen doen en de bekeuring gewoon betalen. Ik hoor u namelijk niet zeggen dat u niet te hard heeft gereden. Of zeg ik nu iets heel vreemds? :roll:
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

Klik eens op de bezwaartest van het BVOM.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Julio schreef:
Heb je de acceptgiro al gekregen??
Ja, maakt dat verschil dan ???
Gast TS
Infopolitie Gast

etienne schreef:
U zou ook niets kunnen doen en de bekeuring gewoon betalen. Ik hoor u namelijk niet zeggen dat u niet te hard heeft gereden. Of zeg ik nu iets heel vreemds? :roll:
nee maar ik ben wel zuinig op mijn centjes. en daarnaast ben ik het niet eens met de plaats waar ik ben bekeurd.
overigens ben ik ook het type dat steld dat de politie beter boeven kan gaan vangen dan deze "commerciele geld incasso's" uit te voeren om de staatskas te spekken.
Gast TS
Infopolitie Gast

Botje schreef:
Klik eens op de bezwaartest van het BVOM.
Bedankt voor de tip het lijkt er op dat ik gewoon moet gaan betalen maar wil het toch gaan proberen met een bezwaarschrift.
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

Dit is geen bezwaarschriften site.
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Denk dat hiermee voldoende informatie is, en in het archief staan vele van deze onderwerpen.
Gesloten