Goed opgelet olle.... was inderdaad met mijn T4........ Prive maar ook beroepsmatig doe ik altijd heel goed mijn best om niet in aanmerking te komen voor een bekeuring en dat gaat me goed af ondanks ong 100.000km pjaar.... en die ene keer heb ik dan mazzelolle-griese schreef:Zo zie je maar weer:roadtrain schreef:Thijeleo, als je mijn laatste topic hebt gelezen: daarin staat dat ik contact heb gehad met de verbalisant en de bekeuring van 75 euro was terecht.... ware het niet dat hij het sportief opvatte dat ik mij verder in de bekeuring hebt verdiept en daardoor ook de foutieve feitcode opmerkte (samen met jullie hier). Dat kon hij wel waarderen en daarom besloot hij de bekeuring te verscheuren. Ik heb dus gewoon heel veel mazzel gehad.thijeleo schreef:Ik wil niet veel zeggen, maar Roadtrain is volgens mij gewoon bekeurd voor R553B, oftewel rijden in gslotenverklaring op wegen algemeen. Dat daar toevallig een afbeelding van een traktor achter staat wil niet zeggen, dat het alleen voor die categorie geldt, maar het is een aanduiding dat het op een niet (auto)snelweg is.
De bekeuring was dus wel goed, want hierop staat 50 euro boete.
T4 rijders zijn geluksvogels
vraag over bekeuring
Moderator: Moderatorteam
-
roadtrain TS
- Infopolitie Gast
-
wieland TS
- Infopolitie Gast
foutieve plaats op bekeuring
Ik ben gelaserd en staande gehouden en heb hiervoor een bekeuring ontvangen.
kan iemand mij vertellen wat ik moet doen als er een foutieve straatnaam in de bekeuring staat
vermeld

kan iemand mij vertellen wat ik moet doen als er een foutieve straatnaam in de bekeuring staat
vermeld
Re: foutieve plaats op bekeuring
Heb je de acceptgiro al gekregen??wieland schreef:Ik ben gelaserd en staande gehouden en heb hiervoor een bekeuring ontvangen.
vermeld![]()
-
etienne TS
- Infopolitie Gast
U zou ook niets kunnen doen en de bekeuring gewoon betalen. Ik hoor u namelijk niet zeggen dat u niet te hard heeft gereden. Of zeg ik nu iets heel vreemds?wieland schreef:Ik ben gelaserd en staande gehouden en heb hiervoor een bekeuring ontvangen.
vermeld![]()
Klik eens op de bezwaartest van het BVOM.wieland schreef:Ik ben gelaserd en staande gehouden en heb hiervoor een bekeuring ontvangen.
vermeld![]()
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Ja, maakt dat verschil dan ???Julio schreef:Heb je de acceptgiro al gekregen??wieland schreef:Ik ben gelaserd en staande gehouden en heb hiervoor een bekeuring ontvangen.
vermeld![]()
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
nee maar ik ben wel zuinig op mijn centjes. en daarnaast ben ik het niet eens met de plaats waar ik ben bekeurd.etienne schreef:U zou ook niets kunnen doen en de bekeuring gewoon betalen. Ik hoor u namelijk niet zeggen dat u niet te hard heeft gereden. Of zeg ik nu iets heel vreemds?wieland schreef:Ik ben gelaserd en staande gehouden en heb hiervoor een bekeuring ontvangen.
vermeld![]()
overigens ben ik ook het type dat steld dat de politie beter boeven kan gaan vangen dan deze "commerciele geld incasso's" uit te voeren om de staatskas te spekken.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Bedankt voor de tip het lijkt er op dat ik gewoon moet gaan betalen maar wil het toch gaan proberen met een bezwaarschrift.Botje schreef:Klik eens op de bezwaartest van het BVOM.wieland schreef:Ik ben gelaserd en staande gehouden en heb hiervoor een bekeuring ontvangen.
vermeld![]()