Ik heb heel veel contacten met collega's uit de regio (die ik dus niet persoonlijk ken)...
De inschatting van je collega doe je dan aan de hand van iemands strepen, iets anders is er immers niet...
Van een (onbekende) hoofdagent verwacht ik heel veel en het is niet fijn om er dan achter te komen dat die collega net 2 jaar straatervaring heeft (en nog wel wat hulp kan gebruiken)...
Kan de desbetreffende collega helemaal niets aan doen, maar het is wel verwarrend en niet fijn als er ff snel gehandeld moet worden...
Het 'oude' systeem van na 5 jaar hoofdagent was wat dat betreft gewoon veel duidelijker...
strepen
Moderator: Moderatorteam
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Een niveau 4 student moet wel een jaar langer naar school, om extra kernopgaven uit te voeren. Daar mag je toch zeker wel wat van terug zien na je opleiding ? Ik begrijp het standpunt dus wel, en misschien dat je inderdaad niet helemaal waar kan maken wat een ander van je verwacht. Aan de andere kant is dat misschien een gevolg dat je gewoon moet accepteren van het nieuwe onderwijs.
Als een manager net ergens is aangesteld, dan weet hij ook niet van alles af. Die moet ook groeien in de organisatie, en leren over de producten die het bedrijf levert, maar toch wordt er wat van hem verwacht. Zo is het bij de politie toch niet anders ?
Als een manager net ergens is aangesteld, dan weet hij ook niet van alles af. Die moet ook groeien in de organisatie, en leren over de producten die het bedrijf levert, maar toch wordt er wat van hem verwacht. Zo is het bij de politie toch niet anders ?
-
Briges TS
- Infopolitie Gast
Vandaar dat ze in sommige regio's net klaargestoomde niveau 4 agenten met 3 strepen laten beginnen, later in na 1 of 2 jaar werkervaring krijgt de allrounder zijn 4e streep er bij. Klopt dit? (ik dacht namelijk van wel!)
Lijkt mij dan ook een goed iets, maar het heeft naar mijn mening ook een keerzijde!
Een burger let niet op strepen, of je er nu 1tje draagt of 4. Maar straatdienders onderling maken wel een verschil betrefd ervaring/strepen.
Het is een moeilijke kwestie denk ik, ik denk dat dan ook slim is om startende alrounders met 3 strepen te laten lopen en dat een jaar lang
Lijkt mij dan ook een goed iets, maar het heeft naar mijn mening ook een keerzijde!
Een burger let niet op strepen, of je er nu 1tje draagt of 4. Maar straatdienders onderling maken wel een verschil betrefd ervaring/strepen.
Het is een moeilijke kwestie denk ik, ik denk dat dan ook slim is om startende alrounders met 3 strepen te laten lopen en dat een jaar lang
- KaPiche
- Roepnaam: Papa
- Geslacht:
- Leeftijd: 45
Yep klopt in MWB gaat het zoBriges schreef:Vandaar dat ze in sommige regio's net klaargestoomde niveau 4 agenten met 3 strepen laten beginnen, later in na 1 of 2 jaar werkervaring krijgt de allrounder zijn 4e streep er bij. Klopt dit? (ik dacht namelijk van wel!)
~Wegens gebrek aan personeel werken er bij de politie mensen, ze zijn zeldzaam dus behandel ze met respect~