opleiding
Moderator: Moderatorteam
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
In kwartiel 2 is het ook de bedoeling dat je je zoveel mogelijk te voet tussen het publiek gaat begeven. Bij ons ga je vanaf kwartiel 6 wat vaker mee op de auto.ik fiets vaak, auto is onhandig en je ziet bijna niets, lopen ben je beperkt in je werkgebied en met de scooter heb je geen contact met ander publiek
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
nicky87 TS
- Infopolitie Gast
Kiezen???? Ligt er maar net aan waar op dat moment jou leermomenten/-punten liggen. E.e.a. in samenspraak met je coach.
Zo zijn er b.v. een aantal proeve's die lopend dienen te geschieden. Je zal dus het meest leren als je op dat moment lopend in de wijk aanwezig bent, zo kan je zelf de route uitstippelen en kijken waar voor jouw proeve de juiste plekken zijn.
Kiezen, begrijp me niet verkeerd, vind ik te verblijvend.
gr, Mashi
Zo zijn er b.v. een aantal proeve's die lopend dienen te geschieden. Je zal dus het meest leren als je op dat moment lopend in de wijk aanwezig bent, zo kan je zelf de route uitstippelen en kijken waar voor jouw proeve de juiste plekken zijn.
Kiezen, begrijp me niet verkeerd, vind ik te verblijvend.
gr, Mashi
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Graz1983 TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
AA heeft allemaal (gestripte!) mountainbikes voor fietssurveillance.Thijs schreef:Mountainbike is iets anders dan fietsen. Er zijn speciale bike-teams, maar dat gaat niet lukken in Q2nicky87 schreef:maar je mag dus kiezen voor op de mountainbike door het centrum te gaan?
of tevoet want kom dadelijk kwartiel 2 in het centrum terecht
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
The Scorpion schreef:Goed bezig Guido. Op de auto leer je het minst.
Nou, auto is soms ook wel leuk, maar je houd je (afgezien van meldingen) toch bezig met verkeer.
Ik vind het sneaken op de fiets veel leuker, je kan wat babbelen met mensen, je hoort meer, ziet meer en bent gewoon op korte stukken sneller.
Ik werk nu in de Bijlmer, doorgaande wegen zijn dreven die hoog liggen, het leven speelt zich af op de maaivelden zo'n 4 meter lager, dan is op de fiets het net even meer onder de mensen.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
rfo00457 TS
- Infopolitie Gast