Steeds parkeerschade door zelfde persoon

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Anonymous schreef: Het is zo'n school met van die achterlijk linkse mensen, geitenwollensokken dragers, gaten in een kleren, en die zich voortbewegen met voornamelijk oude Volvo's, Landrovers en Saabs.
Dit zinnetje maar als niet gelezen beschouwen?? :roll:
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nou moet jij weten, niets tegen dit soort mensen hoor, maar ze moeten niet bij mooie spullen van een ander in de buurt komen. Daar weten ze absoluut niet me om te gaan!
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door MotoRon »

Anonymous schreef: Het is zo'n school met van die achterlijk linkse mensen, geitenwollensokken dragers, gaten in een kleren, en die zich voortbewegen met voornamelijk oude Volvo's, Landrovers en Saabs.
Anonymous schreef:Nou moet jij weten, niets tegen dit soort mensen hoor, maar ze moeten niet bij mooie spullen van een ander in de buurt komen. Daar weten ze absoluut niet me om te gaan!

Opmerking van moderator MotoRon

Beste gast,
op jouw serieuze vraag hebben mensen normaal gereageerd, dus ik vraag me af waarom je met vermelde opmerkingen komt. Dit soort opmerkingen van bedenkelijk niveau (dom en generaliserend) worden niet op prijs gesteld in dit forum. Als dit de toon is waarin je verder wilt gaan, kun je beter een ander forum opzoeken.
Vraag is m.i. voldoende beantwoord.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten