Politie zelf ovetreedt de regels!

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

appiehappie
Lid
Geslacht:

Ongelezen bericht door appiehappie »

Mashi, ik bedoel de rechterlijke uitspraken die jullie hier dan plaatsen om een verhaal te bevestigen.

Blijf dit vooral doen, dit is waardevolle en zeer informatieve informatie. :thumright:
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

appiehappie schreef:Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel Gijs.

Op een verjaardag krijg je allerlei discussies over, Politiek, voetballen, auto's en de politie die maar wat aanmodderd ten koste van ons altijd brave en goedwillende burgers. :?

Dus ik vind het wel grappig om een verhitte discussie de grond in te boren door even de computer aan te zetten en de feiten op tafel te leggen! :D

Zo leuk die reacties daarna, altijd even namopperen, en dan vlug weer terug naar onze Rotterdamse klaagmuur: Feyenoord!
Ik begrijp het helemaal en vind het leuk dat dit forum daartoe bijdraagt.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

appiehappie schreef:Mashi, ik bedoel de rechterlijke uitspraken die jullie hier dan plaatsen om een verhaal te bevestigen.

Blijf dit vooral doen, dit is waardevolle en zeer informatieve informatie. :thumright:

Tjek, dubbeltjek. Is ook geen verwijt geef alleen aan dat men hier wel voorzichtig mee moet zijn.

Kijk bv. de topic over die scooterrijder die getuige is van een ongeluk en dan "onterecht" zou zijn meegenomen naar de rollerbank.. nu blijkt dat hij waarschijnlijk partij is geweest in de aanrijding maar ondertussen is er aan de hand van de gegeven info wel door moeders naar het politiebureau gebeld.

Met andere woorden er zijn een hoop gasten die met een klein deel van een verhaal uitspraken proberen te ontlokken en hiermee kennelijk trachten de dans te ontspringen.

Ben er overigens van overtuigd dat de diender in kwestie zijn/haar werk goed gedaan heeft dus zal wel los lopen.

gr, mashi
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Aan de andere kant moeten we ook niet bang zijn om kritisch naar ons (en collega's) optreden te kijken. We zijn een organisatie waar best eens iets fout gaat. Denk bijvoorbeeld aan de aangever schennispleging die weggestuurd wordt. Mede door die zaak hier ter discussie te stellen is aangever uiteindelijk toch serieus genomen.
Mensen zijn mondig en halen hun info overal vandaan. Dan liever hier waar een en ander onderbouwd en gerelativeerd kan worden dan bijvoorbeeld een Fokforum of tuftufclub-achtig iets waar men alleen maar verder opgefokt wordt met niet terzake dienende informatie.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Ben ook niet bang, maar vind wel dat we er rekening mee dienen te houden dat er altijd mensen zijn die aan topics rechten proberen te ontlenen.

TufTuf-club :lol: :lol: :lol: :lol: kan me nog het tv-interview met de toenmalige voorzitter Frank herinneren, ja hij kwam goed over als amoebe. Praten in een taalgebruik wat hem niet eigen is :lol: :lol: :lol: :lol:

mashi
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hoort Oom Agent niet het goede voorbeeld te geven zodat wij burgers dit kunnen naapen ?

Opel Team Astra (http://www.ot-astra.nl)
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Ik denk 't niet, want de tijd van Ivanhoe is echt voorbij...

Oftewel, met open vizier ten strijde trekken tegen de vijand is iets van vroegere tijden...

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Anonymous schreef:Hoort Oom Agent niet het goede voorbeeld te geven zodat wij burgers dit kunnen naapen ?

Kun je niet lezen?
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Anonymous schreef:Hoort Oom Agent niet het goede voorbeeld te geven zodat wij burgers dit kunnen naapen ?

Oom agent rijdt niet met brulpijpen of folie op de ramen of andere vreemdsoortige uitspattingen.
Toch zijn er nog steeds mensen die vinden dat ze dat wel moeten doen. Oftewel: Helpt het?
Briges TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Briges »

Tja, de pliesie staat altijd een eeuwig in de kijker bij de burger. Daar moet je dan ook mee om kunnen gaan als straatdiender. Als jij als agent iets fout doet in de ogen van de burger krijg je het direct te horen, want jij moet het goed doen, omdat jij agent ben... :evil:
Ben zelf geen straat diender bij de politie (nog niet :twisted: ) maar kan best begrijpen dat die eeuwige niet opbouwende kritiek van uit bepaalde delen uit de burgerij dat je daar zo nu en dan wel es moe van wordt.
Succes :lol:
DiNozzo
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Stel, je mooie getunde Astra is gejat maar is waarschijnlijk nog in de buurt. Jij belt de politie en die komen er aan.
Omdat de gemiddelde weggebruiker/koe/blonde doos nog steeds niet snapt hoe je moet reageren op een auto met toeters en bellen, en dat het geen levensbedreigende situatie is, en dat de politie niet persé een voorrangsvoertuig hoeft te zijn in dit geval blijven zwaailicht en sirene uit.
Maar omdat de auto nu nog in de buurt is wordt het gaspedaal iets harder ingetrapt met de kans de auto nog terug te vinden voordat deze op de boot staat richting Afrika.

Wat heb je liever? De politie die netjes rijd en pas na 20 minuten komt ("Ja sorry, stond in de file") of de politie die de regeltjes overtreed en na 10 minuten komt opdagen?
Hoe sneller, hoe meer kans je auto terug te vinden hè?
KaPiche
Stamgast
Inspecteur
Roepnaam: Papa
Geslacht:
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door KaPiche »

Ik lees nog geen reactie van TS -> jaja die afkorting geleerd op dit forum = topic starter.

Weer een puntje voor de aspiranten :lol:

Maar lees nog steeds niets van TS :idea:
~Wegens gebrek aan personeel werken er bij de politie mensen, ze zijn zeldzaam dus behandel ze met respect~
Roland TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

gvdbor schreef:
appiehappie schreef: Beetje off topic, maar mijn punt is dat dit forum aardig wat "verjaardagsdiscussies" erg kort maakt!
Het staat iedereen vrij om tijdens een verjaardag dit forum op te starten. (misschien hadden we daarom op een bepaald moment meer dan 180 mensen online)
Ik denk niet dat iemand die een feestje geeft evenveel computers als visite heeft. ;)
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Roland schreef:[Ik denk niet dat iemand die een feestje geeft evenveel computers als visite heeft. ;)
doe toch niet altijd zo negatief :wink:
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

laat dan merken als er iets aan de hand is maar ga niet over de busbaan als de file iets te lang is en dat soort domme voorbeelden want daar heeft de burger namelijk een hekel aan omdat zij het niet mogen.

dus zou ik zeggen is er geen noodzaak --> dan ook voor de agent netjes aan de regels houden.

Opel Team Astra
Gesloten