Abusievelijk een verkeerde lokatie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Mofkap TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mofkap »

gvdbor schreef:
Mofkap schreef:[
een beëdigde, altijd de waarheid sprekende, nooit fouten makende, van zichzelf overtuigd zijnde, motor rijdende opsporingsambtenaar.

Zo goed? :wink:
Sorry, had je me geroepen Mofkap?
OK, OK. :)

een beëdigde, altijd de waarheid sprekende, nooit fouten makende, van zichzelf overtuigd zijnde, motor rijdende opsporingsambtenaar uit de generaliteitsgebieden.

:wink:
Knakker TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Knakker »

Zou het niet zo kunnen zijn dat er op de Middenweg OOK een auto is ingehaald. Dan is de verbetering van straatnaam nog niet zo vreemd.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Knakker schreef:Zou het niet zo kunnen zijn dat er op de Middenweg OOK een auto is ingehaald. Dan is de verbetering van straatnaam nog niet zo vreemd.
In dat geval is er niets aan de hand.
peterSmit TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door peterSmit »

Knakker schreef:Zou het niet zo kunnen zijn dat er op de Middenweg OOK een auto is ingehaald. Dan is de verbetering van straatnaam nog niet zo vreemd.
nee er is niet op de middenweg ingehaald sterkernog datr was op dat moment niet eens mogelijk met alle drukte daar!

ik heb alleen het eerste stukje te hard gereden en absoluut niet ingehaald op de middenweg.
anders zou ik ook niet de discussie met de agent aangaan of er wel of niet ingehaald mag worden op de oosthuizerweg.

ik heb me er ondertussen bij neer gelegd maar als ik de agent tegen kom zaql ik tegen hem zeggen wat mijn mening over hem is.

peter
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Lijkt me een (goede?) afsluiting van dit topic.

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

FransW TS
Infopolitie Gast

Re: Abusievelijk een verkeerde lokatie

Ongelezen bericht door FransW »

peterSmit schreef: vervolgens kreeg ik een bekeuring voor te hard rijden op de middenweg en een beschikking voor het inhalen op de oosthuizerweg.
Wat is het verschil tussen een bekeuring en een beschikking?

FransW
Gesloten