ik weet niet welke winkel fohns verkoopt die op vuurwapens lijken maar als je er 1 hebt weten te vinden => dan mag het dus niet.Anonymous schreef:antw op ONYX
bij een tank station ?? maar als ik dus een Fohn heb dan lijkt dat ook op een pistool en vooral s avonds.
en hoe is het dan als je dus bij de wapenhandel een antiek geweer koopt helemaal vrij die is toch ook voor afdrijging geschikt? of loop onklaar gemaakt of grendel/ afsluiter vastgelast. janatuurlijk er is een vrijstelling voor ontleend door onze minister maar toch krom of niet?
We kunnen hier oeverloos moeilijke voorbeelden aanhalen en speicifieke antwoorden vragen op hele specifieke casussen maar dat schiet allemaal niets op.
BASISREGEL: als het echt is, lijkt, of op 1 of andere wijze voor verwarring zou KUNNEN zorgen => NIET TOEGESTAAN.
Simpeler kan ik het niet stellen.
Dat dat ding 10 cm korter is dan het orgineel, kanariegeel is met neonfluoriserende stickers erop en heel groot "Bart Smit" op de zijkant gedrukt heeft maakt allemaal geen
Spuitbusje zwart erover van de Gamma en het is allemaal verwijderd, en die afmeting zullen de meeste burgers (die vuurwapens alleen zien bij herhalingen van "Hunter") echt niet in twijfel gaan trekken.
hoop dat het nu duidelijk(er) is.