Identificatieplicht, vaststelling juiste persoon

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als een diender zijn baan nooit op het spel zou zetten, waarom zijn er dan toch feiten bekent dat dit wel gebeurt is?

[antwoord Thijeleo]
Het gros van deze agenten zijn nu geen agent meer?
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Een diender is ook een mens (al denken de meesten van niet) Dienders die zich met foute zaken bezig houden worden gestraft, zelfs harder als een burger die hetzelfde doet. Niemand is heilig, zelf de paus niet.

Maar zoals hier gezegd wordt is alles over 1 kam scheren zou bijna willen zeggen totaal niet voor reden vatbaar.

Maar goed u is e.e.a. overkomen. Heeft u een klacht ingediend bij het betreffende korps zo nee waarom niet. Zo ja wat was haar oordeel?

Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, dat er nml meer aan de hand is! Ieder verhaal heeft nml twee kanten.

mashi
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bolke: Nee geen klacht, zie daar geen heil in, één van de dienders is in mijn ogen al gestraft en daarmee zijn maat uiteraard ook!
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Anonymous schreef:Bolke: Nee geen klacht, zie daar geen heil in,!
Doe me dan een lol en hou hier ook op met je anonieme geklaag.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Beste Bolke,

Ik zit dit nu allemaal eens te lezen en ik kan alleen maar stellen dat dit bijzonder vervelend voor je is, zeker als alles zo gegaan is als jij hier vertelt. Een verhaal heeft echter altijd twee kanten.

Spijtig dat je met een dergelijk beeld rondloopt maar de dienders die ik ken, en dat zijn er nogal wat, rennen zich iedere dag rot om een ander uit de ellende te halen en spijtig genoeg vergeten zij dan ook nog wel eens aan hun eigen veiligheid te denken.

Ik denk niet dat jij voor dit soort zaken openstaat en als ik eerlijk ben dan vind ik dit bijzonder vervelende stukjes tekst want je treft hier dus net een aantal dienders die goed met hun vak bezig zijn. Dat zie je alleen al aan de hoeveelheid tijd die zij in dit forum steken.

Jouw mening en je visie zijn bekend en daar doen we het maar mee. Ik ga hier niet lopen verkondigen dat iedere agent heilig is want het tegendeel wordt zo af en toe bewezen. De goede zaken die elke dag weer worden opgepakt hebben zwaar de overhand en ook dat kan je in de media teruglezen maar daar moet je open voor staan en ik heb niet de indruk dat je daar voor openstaat.

Dit is een forum waar je op vragen een antwoord kan krijgen van mensen die dagelijks op straat lopen en dondersgoed weten wat er speelt in de samenleveing.

Er is al aardig wat gereageerd op dit onderwerp en ik vind het voor nu wel genoeg. Klagen is prima maar niet te lang want de boodschap is duidelijk. De klaagmuur is hier niet terug te vinden en daarom beeindig ik dit verhaal.

Mocht je daar verder over willen communiceren dan kan je een pb sturen of even mailen maar dit heeft even niets meer te maken met de doelstelling die wij nastreven.

ps

Bolke, kennelijk krijg je niet genoeg bijval en sta je jezelf bij in deze. Ip adresjes zijn namelijk nog wel te controleren ;)
Laatst gewijzigd door rich op 08 aug 2005, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Zie daar geen heil in of is er idd meer aan de hand.....

Gestraft omdat de collega zichzelf doodgereden heeft....

Als ik het mij goed weet te herinneren was dit een lid van het arrestatieteam en dat roept nog meer vragen op. Want voordat die zich gaan bezig houden met de aanhouding is er wel heel wat meer gebeurd.

Denk dat we maar moeten stoppen, want geen antwoord is voor u kennelijk genoeg. En het verhaal over de identificatie en de evt. manier waarop is al voldoende beantwoord.

gr, mashi
Gesloten