Een kant van het verhaal en in mijn ogen nog met vraagtekens ook. Wat is uw doel? Uw onvrede betuigen? of een serieuze vraag stellen?
Om maar iets aan te halen;
gezien het tijdstip van aanhouden en tijdstip van thuiskomen ga ik er eigenlijk vanuit dat de verdachte ivs. Op dat moment gaan er de nodige formulieren de fax in. Als de verdachte geen voorkeursadvocaat heeft zal automatisch een advocaat van de piketcentrale komen.
Maar goed 1 kant van het verhaal, ga ik verder niet over oordelen. Wordt de laatste tijd alleen een beetje droevig dat het kennelijk een trend aan het worden is om dit soort topic's te starten.
Een serieuze vraag heb ik geen problemen mee, maar een heel verwijtend boekwerk alvorens een vraag wordt gesteld wel.
The Scorpion schreef:
'Er werd psychologische druk op hem uitgevoerd om hem te laten bekennen.' O, U was erbij? En wat is druk, natuurlijk wordt hem het vuur aan de schenen gelegd (het is immers niet niks waar hij van verdacht werd) maar hij heeft niet met zn handen in een bankschroef gezeten.
ik kan uit eigen ervaring zeggen dat er wel zeker psychologische druk word uitgevoerd bij een verhoor
heb ik iets anders gezegd dan?
en rare geluiden buiten je cel? .....ach jochie toch.
@Bert: als je ambassadeur bent wordt je thuisgebracht, maar anders niet. (in principe, kan ieder verder voor zich bepalen. ik doe het niet)