ik heb de politie een bos rode rozen gebracht om dat ik toen ik megenomen werd voor het rijden onder invloed
had tegen de cell deur zit een schopen is toch goed ze hebben mij prima behandelt . voelde me een beetje lullig
jawel. en laten we het niet alleen hebben over het schoppen tegen een deur. die deur kan wel wat hebben. verder heeft u een misdrijf gepleegd waar ik niet om kan lachen, waren de rozen daar ook voor?
nee niet voor het rijden onder drank dat is fout en daar voor waren de rozen ook niet voor allen voor het schoppen tegen de deur het is tegerecht dat ik bekeurd ben had het niet moeten doen maar ik ben goed en netjes behandeld die boete betaal ik gewoon in ik vond het niet leuk dat ik me even niet kon gedrachen teger wijl ik netjes behandeld werd dus ik bedoel het schoppen tegen de deur en mijn disrecpect tegen de politie
david aalders schreef:nee niet voor het rijden onder drank dat is fout en daar voor waren de rozen ook niet voor allen voor het schoppen tegen de deur het is tegerecht dat ik bekeurd ben had het niet moeten doen maar ik ben goed en netjes behandeld die boete betaal ik gewoon in ik vond het niet leuk dat ik me even niet kon gedrachen teger wijl ik netjes behandeld werd dus ik bedoel het schoppen tegen de deur en mijn disrecpect tegen de politie
moet me aansluiten bij andere users: als iedereen het zo op zou vatten....zou al een hele verbetering zijn.