Peter R de vries
Moderator: Moderatorteam
-
tracy TS
- Infopolitie Gast
Peter R de vries
In hoeverre is de politie betrouwbaar als de hoogste baas van de politie zich niet houdt aan de wettelijke bepalingen?????????
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Nergens staat geschreven dat de politie een voorbeeldfunctie heeft.
Ik heb alles nagezocht, mijn arbeidscontract, het prestatiecontract, alle wetgeving maar ik heb niets kunnen vinden waarin is vastgelegd dat de politie een voorbeeldfunctie heeft.
Het komt er dus op neer dat men vindt dat de politie een voorbeeldfunctie heeft.
Ik heb alles nagezocht, mijn arbeidscontract, het prestatiecontract, alle wetgeving maar ik heb niets kunnen vinden waarin is vastgelegd dat de politie een voorbeeldfunctie heeft.
Het komt er dus op neer dat men vindt dat de politie een voorbeeldfunctie heeft.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
rfo00457 TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Jij denkt dat dat een ongeschreven wet is, maar een ongeschreven wet die jij zelf in je hoofd denkt te hebben, daar kun je niet van verwachten dat alle agenten zich daar aan houden.....Anonymous schreef:Het is een omschreven wet dat de politie een voorbeeldfunctie als overheidsambtenaren in het land hebben
Behoorlijk eenzijdige mening trouwens
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Bedoel je ongeschreven?
Het spijt me zeer maar voor mij is het iets wat mensen vinden maar wat mensen vinden schijnt niet altijd van belang te zijn.
Ik vind dhr Remkes vrij apart maar dat schijnt hem ook niet te boeien.
Het spijt me zeer maar voor mij is het iets wat mensen vinden maar wat mensen vinden schijnt niet altijd van belang te zijn.
Ik vind dhr Remkes vrij apart maar dat schijnt hem ook niet te boeien.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
rich@infopolitie.nl
Ga zelf bij de politie, en zorg dat er dan veranderingen komen. Wordt desnoods korpschef, of minister van Binnelandse Zaken. Of ga emigreren naar een land, waar er wel in de wet staat dat de politie een voorbeeldfunctie heeft.Anonymous schreef:Het is een omschreven wet dat de politie een voorbeeldfunctie als overheidsambtenaren in het land hebben
-
Gast TS
- Infopolitie Gast