Rijden met de Verklaring van rijvaardigheid
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Nou heb je een uurtje Frans.
Kijk het begon allemaal in november 1972 toen ik geboren werd. Al eerste en meteen ook laatste van twee onderwijsmensen. Ik groeide op in een dorpje in de Betuwe en toen ik 1 jaar oud was geloofde ik .....
...
...
...
...
...
...
nou en toen was ik 32 en woonde en werkte ik waar ik nu ben. Snap je?
en het was niet makkelijk hoor...eenzaam aan de top te staan.
Kijk het begon allemaal in november 1972 toen ik geboren werd. Al eerste en meteen ook laatste van twee onderwijsmensen. Ik groeide op in een dorpje in de Betuwe en toen ik 1 jaar oud was geloofde ik .....
...
...
...
...
...
...
nou en toen was ik 32 en woonde en werkte ik waar ik nu ben. Snap je?
en het was niet makkelijk hoor...eenzaam aan de top te staan.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
En Walter de Trage is de naam die wij gebruiken. In die 4 minuten rookt ie geeneens 1 sigaret, laat staan dat hij een aantal meldingen afwerkt. Weet je hoe moeilijk het is om van hem af te komen als je hem aan de telefoon hebt? Alles duuuuuuurt zo lang (behalve eten, da's zomaar weg, vreemd he).
Hij is uniek in zijn soort, maar je moet niet gaan opscheppen Walter
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
:toost:TheLightEd schreef:En Walter de Trage is de naam die wij gebruiken. In die 4 minuten rookt ie geeneens 1 sigaret, laat staan dat hij een aantal meldingen afwerkt. Weet je hoe moeilijk het is om van hem af te komen als je hem aan de telefoon hebt? Alles duuuuuuurt zo lang (behalve eten, da's zomaar weg, vreemd he).