Rijden met de Verklaring van rijvaardigheid
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Rijden met de Verklaring van rijvaardigheid
Als je op vrijdag moet afrijden, en je slaagt, is meestal het stadhuis al gesloten en is er dus niet de mogelijkheid om een rijbewijs op te halen.
Mag je in dat geval rijden met de Verklaring van rijvaardigheid en de Verklaring van geschiktheid.
Mag je in dat geval rijden met de Verklaring van rijvaardigheid en de Verklaring van geschiktheid.
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Absoluut niet...
En als je toch al een aantal maanden bezig bent geweest om een rijbewijs te halen, dan kan je het weekend ook nog wel wachten... Je zal niet de eerste zijn die hiervoor bekeurd wordt en die €200,- is toch zonde geld...
En als je toch al een aantal maanden bezig bent geweest om een rijbewijs te halen, dan kan je het weekend ook nog wel wachten... Je zal niet de eerste zijn die hiervoor bekeurd wordt en die €200,- is toch zonde geld...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
Je hebt trouwens een half jaar om het rijvaardigheidsbewijs om te wisselen voor een rijbewijs; doe je dit niet dan mag je weer opnieuw een rij-examen afleggen.
Maar zo te lezen ben je dat niet van plan.
Achterop het rijvaardigheidsbewijs, mocht dat over een tijdje in je bezit zijn, kun je straks lezen dat je er geen motorvoertuig mee mag besturen!
Maar zo te lezen ben je dat niet van plan.
Achterop het rijvaardigheidsbewijs, mocht dat over een tijdje in je bezit zijn, kun je straks lezen dat je er geen motorvoertuig mee mag besturen!
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Had ook geantwoord alleen een paar seconden na Gijs. Dus die reply had ik weggehaald. Anders wasik lekker sneller dan jou geweest...::Frans::.. schreef:3 dezelfde correcte antwoorden binnen 4 minuten nadat de vraag is gesteld.....Walter schreef:@Frans en Koen: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Ik denk dat jij dat op je MK niet (altijd) redt.....
enne...ik redt dat wel op de MK....ik ben uniek in mijn soort.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast