even voor de duidelijkheid ik maak de politie niet zwart, u moet even kijken in het woordenboek wat zwart maken betekent.Jan Oostrom schreef:Maurice schreef:Wat een enorm BS antwoord is dit!!Ik wil er even kort op reageren:
een politieagent in functie heeft zijn legitimatie bij zich. Een rijbewijs of andere legitimatiemiddelen zijn tijdens functie niet nodig om bij je te hebben
U is niet eens gerechtigd een auto te besturen zonder een geldig rijbewijs bij u te hebben!! Politie,jehova,Ambulancepersoneel, Allemaal dienen wij ons aan de wet te houden!! Wat geeft u het recht daar vanaf te wijken?????
U schrijft ook nog iets over zwart maken. Ik kan u zeggen dat met dit soort antwoorden daar van harte aan meewerkt!!
Heeft u geen autodienst dan vervalt de plicht tot het bij je hebben van een rijbewijs natuurlijk.
gr,
Jan
u is niet gerechtigd, bla bla, zonder geldig rijbewijs, bla bla? u bedoelt vast dat je niet mag rijden als je geen rijbewijs bij je hebt. als je geen rijbewijs bij je hebt kan je wel een geldig rijbewijs hebben, alleen een ander feit op eerste vordering tonen wordt niet aan voldaan.
Autodienst ken ik niet, maar goed ik denk dat u bedoelt een surveillancedienst met de auto, hierop kan ik u zeggen dat ik bij mijn antwoord blijf.
En ik sluit me ook aan bij diegene die zei wie controleert dat. U weet dat wij zijn uitgesloten voor sommige regels van het rvv.
Als u 112 belt omdat een familielid onwel is geworden vraagt u dan aan mij, ehh meneer agent heeft u wel uw rijbewijs bij zich?
Wat is het belang dat ik die bij me heb tijdens de uitoefening van mijn functie?