Mishandeld.

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Marianne van Leeuwen
Infopolitie Gast

Mishandeld.

Ongelezen bericht door Marianne van Leeuwen »

Een paar dagen geleden was ik aan het wandelen in het bos bij mij in de buurt samen met mijn hond toen er plots een auto op mij afreed waaruit een man begon te schreeuwen. Ik kon hem niet horen maar was wel geintimideerd. Ik ben toen van de auto weggelopen. De man sprong uit de auto en rende mij achterna ik ben toen hard weggelopen en liep de man er in eerste instantie uit. Alleen ik viel op een bepaald moment. Stond weer op en rende verder. De man had mij inmiddels ingehaald en begon mij van achtere te schoppen en te duwen tot ik weer viel en het bewustzijn verloor. Met hevige steken in mijn borst en arm kwam ik weer bij en dacht een hartinfarct te hebben. Ik smeekte de man om een ambulance te bellen maar die weigerde. Wat ik later van de politie hoorde was dat de man die mij achterna zat een boswachter was. Had deze man dit mij mogen aandoen is mijn vraag? De auto was een burger auto zonder kenmerken van wat dan ook. Hij droeg geen uniform en heeft nooit een legitimatiebwijs getoond. En hij weigerder ook nog eens een ambulance te bellen. De man wilde mij een boete geven voor mijn hond!
Wat kan ik het beste doen? Groetjes, Marianne
gvdbor
In Memoriam
In Memoriam
Geslacht: Man

Ongelezen bericht door gvdbor »

aangifte gaan doen van mishandeling en een klacht indienen bij de meerdere van de boswachter.
DaV
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door DaV »

Het feit dat deze man boswachter is wil nog niet zeggen dat hij iemand mag schoppen, duwen en weigeren hulpverlening te waarschuwen.

Aangifte doen dus.
donmarcello
Stamgast
Stamgast
Roepnaam: marcel
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door donmarcello »

Zo te lezen ben je al bij de politie geweest en hoop ik dat je aangifte heb gedaan .
Hoop trouwens ook dat die man zijn baan kwijt raakt,want ik kan nou niet echt zeggen dat zoiets als boswachter mag functioneren.
En over schadevergoeding zou ik ook nog eens denken .
Mag ik u tegen u zeggen ...ik heb moeite met de L
T-nus
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door T-nus »

U zegt dat hij gewoon in een burger voertuig reed. Al reed hij in de koets van de koningin dan heeft hij nog steeds niet het recht om maar schreeuwen en schelden in uw richting. Dan hebben we het nog niet gehad over het schoppen en slaan. Ik neem aan dat een boswachter ook ooit gehoord heeft van proportionaliteit en subsidiariteit!!!

Wat u verder moet doen is al door diverse mensen gezegd. Succes ermee!!! :wink:
gvdbor
In Memoriam
In Memoriam

Ongelezen bericht door gvdbor »

Maar let wel op:

Alle berichten zijn geplaatst naar aanleiding van berichtgeving zoals u TS stelt dat het gegaan is.
Gesloten