Wat mij betreft geen frustratie.
Waarom niet gewoon een voorbeeld, desnoods niet al te scherp, zodat je als burger weet wanneer je met een agent te maken hebt en wanneer niet.
vgl het met een bank, daar wordt ook ieder bankbiljet op echtheid gecontroleerd, terwijl je ook voorbeelden van echte en valse bankbiljetten op het internet kunt vinden.
Is jullie legitimatiebewijs zo bijzonder dan?
Wat mij betreft geen frustratie.
Waarom niet gewoon een voorbeeld, desnoods niet al te scherp, zodat je als burger weet wanneer je met een agent te maken hebt en wanneer niet.
vgl het met een bank, daar wordt ook ieder bankbiljet op echtheid gecontroleerd, terwijl je ook voorbeelden van echte en valse bankbiljetten op het internet kunt vinden.
Is jullie legitimatiebewijs zo bijzonder dan?
Ik ben het met je eens als je zegt dat het wenselijk is dat algemeen bekend wordt hoe een politiepas eruit ziet. De redendat hij niet op internet kan worden afgebeeld is al een aantal maal genoemd in dit topic.
Over die frustratie: als iemand die ik bijv. staande houdt tegen mij op straat zegt:"ik wil weten of u wel een echte agent bent, ik wil nu met u meerijden naar uw bureau zodat daar geverifieerd kan worden of u wel een echte agent bent", dat vind ik redelijk gefrustreerd overkomen.