legitimatiebewijs rechercheur

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Michael
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Agent
Geslacht: Man
Leeftijd: 48

Ongelezen bericht door Michael »

Bouwe1 schreef:Al een paar keer, niet vandaag, gebeld.
Echter nog noioit is het mij gelukt om dan iemand aan de telefoon te krijgen.
Misschien komt dat omdat het nier 0800 maar 0900 is! :)
Blijkbaar was men druk met het een of ander en 0800-TUIG is voor de niet spoedeisende gevallen.
En het is 8844 en niet TUIG :evil:
Bouwe1
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bouwe1 »

Michael schreef:
Bouwe1 schreef:Al een paar keer, niet vandaag, gebeld.
Echter nog noioit is het mij gelukt om dan iemand aan de telefoon te krijgen.
Misschien komt dat omdat het nier 0800 maar 0900 is! :)
Blijkbaar was men druk met het een of ander en 0800-TUIG is voor de niet spoedeisende gevallen.
En het is 8844 en niet TUIG :evil:
0900 is ook goed, maakt mij niets uit.

wat TUIG betreft, niet zo snel op de teentjes getrapt voelen, zo is het mij verteld en het is vele malen gemakkelijker om te onthouden.
ofdtewel, één van de vele gemakken van naambellen, ik zit natuurlijk niet TUIG tegen mijn telefoon te roepen om dan te bellen met het dichtsbijzijnde kantoor.

T elefoon
U it
I s
G oed

Vandaar die bereikbaarheid?
Roland
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

Ik lees een hoop frustratie in dit topic.
Bouwe1
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bouwe1 »

Roland,

Wat mij betreft geen frustratie.
Waarom niet gewoon een voorbeeld, desnoods niet al te scherp, zodat je als burger weet wanneer je met een agent te maken hebt en wanneer niet.
vgl het met een bank, daar wordt ook ieder bankbiljet op echtheid gecontroleerd, terwijl je ook voorbeelden van echte en valse bankbiljetten op het internet kunt vinden.
Is jullie legitimatiebewijs zo bijzonder dan?
Roland
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

Bouwe1 schreef:Roland,

Wat mij betreft geen frustratie.
Waarom niet gewoon een voorbeeld, desnoods niet al te scherp, zodat je als burger weet wanneer je met een agent te maken hebt en wanneer niet.
vgl het met een bank, daar wordt ook ieder bankbiljet op echtheid gecontroleerd, terwijl je ook voorbeelden van echte en valse bankbiljetten op het internet kunt vinden.
Is jullie legitimatiebewijs zo bijzonder dan?
Ik ben het met je eens als je zegt dat het wenselijk is dat algemeen bekend wordt hoe een politiepas eruit ziet. De redendat hij niet op internet kan worden afgebeeld is al een aantal maal genoemd in dit topic.

Over die frustratie: als iemand die ik bijv. staande houdt tegen mij op straat zegt:"ik wil weten of u wel een echte agent bent, ik wil nu met u meerijden naar uw bureau zodat daar geverifieerd kan worden of u wel een echte agent bent", dat vind ik redelijk gefrustreerd overkomen.
andre
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door andre »

Je kan het ook positief zien. Ik heb last van TUIG, dus ik bel even de politie :roll:
Gesloten