het verhaal heeft een vervolg, de buren bellen regelmatig aan om te klagen, ik doe de deur niet meer open, 1x gedaan om te zeggen dat ze met rust moeten laten, sindsdien wordt ik en de kids nagestaard als een van ons buiten is, belt een ander lid van de buren aan en krijg ik te horen dat ik een dom iemand ben omdat ik niet open doe (deurbelcamera), het voelt allemaal erg onveilig.
Ik sta nooit 'goed' met mijn auto (overdag staat mijn auto alleen en later op de dag komt iedereen weer thuis),
Ook slaan ze keihard hun voordeur dicht ongeacht tijdstip, dus midden in de nacht is geen uitzondering. wat kan ik hier aan doen, want het voelt niet aangenaam om hier te wonen. Ze zijn op de hoogte dat dit overlast veroorzaakt, hun voordeur zit naast mijn woonkamer en slaapkamer, maar je hoort het door het hele huis door, ook via buurtbemiddeling dat besproken, alleen ze zeiden dat het pubergedrag, erg jong volwassen gedrag het lastig maakt en ze er niet altijd aan denken.
maar het lijkt alsof het een in hun ogen goed middel is om mij lastig te vallen op een andere manier.
Wat kan ik hier aan doen?
buren parkeren mij klem
Moderator: Moderatorteam
-
WilH_te_E TS
- Infopolitie Gast
Re: buren parkeren mij klem
Ik heb het hele topic gelezen en ik denk dat je het beste geholpen bent met een verhuizing. De buren hebben het zich nu eenmaal in het hoofd gehaald dat jij een steen des aanstoots bent en ze zullen zeker niet met treiteren en pesten stoppen. Je gelijk krijg je toch niet, dus heb je nog maar één mogelijkheid om een beetje rust te krijgen en dat is verhuizen. De politie blijkt weliswaar actiebereid te zijn, maar zoals ze zelf begrijpelijkerwijs toegeven, ze kunnen niet 24 uur per dag 7 dagen in de week bij jou gaan surveilleren. Ik verwacht niet veel van de gemeente die al heeft getoond totaal geen begrip voor dit soort tirannie te hebben. Misschien kun je echter wel met de gemeente in conclaaf gaan en ze verzoeken jou een woning toe te wijzen zodat jij krijgt waar iedere Nederlandse burger recht op heeft: een ongestoord woongenot zonder intimiderende buren.