Hallo,
Is het mogelijk om ergens een eigenaar te achterhalen van een voertuig dmv het kenteken?
Ik heb namelijk een ouderwetse Tomos ergens zien staan die ik graag zou willen overnemen als klusproject, aangezien hij er al naar zeggen van buurtbewoners er enkele jaren staat en er redelijk uitgeleefd bij ligt.
Alleen heb ik al alles geprobeerd van flyeren tot de RDW benaderen, is er niks uitgekomen tot mijn teleurstelling. Zouden er elders mogelijkheden kunnen zijn om de eigenaar te traceren? Want volgens de OVI is hij nog wel verzekerd, wat dus wel betekent dat er degelijk nog een eigenaar in beeld is.
Eigenaar voertuig achterhalen
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Re: Eigenaar voertuig achterhalen
De RDW kan je vertellen of ze gegevens van de eigenaar/houder mogen verstrekken, zie daarvoor deze pagina bij de RDW.
Verder is er geen mogelijkheid om de gegevens te achterhalen.
Verder is er geen mogelijkheid om de gegevens te achterhalen.
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Re: Eigenaar voertuig achterhalen
Alleen de RDW beschikt over deze gegevens doch zij mag die alleen verstrekken als de kentekenhouder daar toestemming voor geeft.
De politie mag deze gegevens niet aan derden verstrekken en alleen gebruiken in het kader van het politie werk.
De politie mag deze gegevens niet aan derden verstrekken en alleen gebruiken in het kader van het politie werk.
Stay safe out there.