Auto 1 dag parkeren op privé-terrein
Moderator: Moderatorteam
Re: Auto 1 dag parkeren op privé-terrein
Tegen wie wil je gaan schelden?
- maestro
- Deskundige
- Roepnaam: Mario
- Geslacht:
Ik denk dat Ts bedoeld kwijtschelden.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
Ah, dank @maestro, met alle beste bedoelingen kreeg ik die er niet uit gehaald en schelden is meestal niet de beste optie.
Als TS een boete zou krijgen ben ik even benieuwd van wie. Die ene plek zou dus geen betaald parkeerplaats worden binnen het gebied (want hij is niet openbaar, de plaats is aan de openbaarheid onttrokken door het bord "verboden toegang"), een controleur mag er dus ook niet controleren (hij heeft er niks te zoeken) en hoewel politie/BOA er wel mogen komen, zij mogen (in theorie) elke "plaats" betreden gaan zij daar niet handhaven voor de eigenaar van dat gebouw (een woningbouwvereniging dus)
Samengevat, even benieuwd wie dan dus een beschikking wegens fout parkeren zou moeten opleggen, de verhuurder?
Als TS een boete zou krijgen ben ik even benieuwd van wie. Die ene plek zou dus geen betaald parkeerplaats worden binnen het gebied (want hij is niet openbaar, de plaats is aan de openbaarheid onttrokken door het bord "verboden toegang"), een controleur mag er dus ook niet controleren (hij heeft er niks te zoeken) en hoewel politie/BOA er wel mogen komen, zij mogen (in theorie) elke "plaats" betreden gaan zij daar niet handhaven voor de eigenaar van dat gebouw (een woningbouwvereniging dus)
Samengevat, even benieuwd wie dan dus een beschikking wegens fout parkeren zou moeten opleggen, de verhuurder?
-
- Infopolitie Gast
Dus conclusie visite mag er komen .
Het is dan geen onbevoegd persoon meer!
Maar bevoegd omdat op visite komt .
En ze kunnen geen boete op leggen ,
Mogen komen , denk als bouw zegt wel waarschuwen ( dat wel eerder gezien.was voor deze borden er stonden )
Bedank voor de informatie. En dat jullie willen reageren
Het is dan geen onbevoegd persoon meer!
Maar bevoegd omdat op visite komt .
En ze kunnen geen boete op leggen ,
Mogen komen , denk als bouw zegt wel waarschuwen ( dat wel eerder gezien.was voor deze borden er stonden )
Bedank voor de informatie. En dat jullie willen reageren
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 65