Belaging, aangifte geseponeerd

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Geslacht:
Leeftijd: 57

Re: Belaging, aangifte geseponeerd

Ongelezen bericht door Frans »

Als ik collega Koen, een simpel voorbeeld, vertel dat ik zijn BBQ worstjes niet lekker vind...

Dan is dat mijn persoonlijke mening. Op het moment dat ik die mening uit dan kan ik alleen maar iets doen aan mijn eigen gevoel, niet aan het gevoel van de ander (Koen in dit voorbeeld) en of hij nu boos wordt of blij is met mijn opmerking, tja. Als ie boos wordt zal ie me waarschijnlijk nooit meer uitnodigen op een van zijn fantastisch verzorgde BBQ's dus maar ik kan niets doen aan zijn gevoel, alleen aan het mijne.

En datzelfde geldt bij jou dus ook. Waarom moet je, na 2 jaar stilte, een ander een goed gevoel geven en daarmee jezelf dus "in de nesten" werken? Hij heeft een probleem (en waarschijnlijk meer dan 1 ook, maar dat terzijde), hij heeft een klotegevoel en hij mag dat zelf oplossen. Als ie na 2 jaar "blokkeren" nog niet door heeft dat mensen geen contact (meer) met hem willen dan heeft ie geen houten bord voor zijn hoofd maar een betonnen schutting zo breed als de afsluitdijk. Neem je vervolgens alsnog contact op dan heeft ie zijn doel dus bereikt en begint alles weer van voor af aan en in zijn beleving is alles weer ok, toch?

Zoals SWAT al zegt, bent u het niet eens met het sepot, start een artikel 12 procedure en verzoek het OM alsnog deze zaak op te pakken.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Skipperje
Moderator
Moderator
Agent-BD
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 65

Re: Belaging, aangifte geseponeerd

Ongelezen bericht door Skipperje »

Opmerking van moderator Skipperje

En hiermee lijkt mij dat er voldoende is gezegd.
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
Gesloten