Politie komt verhaal halen door ex die denkt dat ik haar email heb gehacked.

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Doorgeefluik
Infopolitie Gast

Politie komt verhaal halen door ex die denkt dat ik haar email heb gehacked.

Ongelezen bericht door Doorgeefluik »

Beste lezers,

Hier een ietwat frappant (langer) verhaal wat me dwars zit

► Laat Spoiler zien
De hoofdvraag is hoe waarschijnlijk is het dat ze via een aangifte als deze mijn thuisadres weet nu?
Alvast bedankt.
► Laat Spoiler zien

Opmerking van moderator Hilde

Om je tegemoet te komen zodat je antwoorden kan krijgen, heb ik
de overbodige tekst in de spoilers gezet zodat te zien is wat je vraag is
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 65

Re: Politie komt verhaal halen door ex die denkt dat ik haar email heb gehacked.

Ongelezen bericht door MotoRon »

Euhm, Je maakt er een heel verhaal van met allerlei overbodige ballast, maar ik heb de moed maar even genomen om het te lezen.
Als ik het goed begrijp is jouw vraag of jouw “knipperlicht-ex” via de politie jouw adres kan achterhalen met een melding of een aangifte?
Vat ik het zo goed samen?
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Doorgeefluik
Infopolitie Gast

Re: Politie komt verhaal halen door ex die denkt dat ik haar email heb gehacked.

Bedankt voor je reactie,
Als ik het goed begrijp is jouw vraag of jouw “knipperlicht-ex” via de politie jouw adres kan achterhalen met een melding of een aangifte?
Vat ik het zo goed samen?
Dat klopt @MotoRon, ik vermoed dat ze probeert om achter mijn thuis adres te komen op deze manier.

Verder is het ook zo omdat 'ikzelf' vnl dating apps gebruik dat ze deze melding makkelijk kan gebruiken als evt 'revenge' acties en je van de apps af gooit zo. (Tinder / Bumble) (je blijft elkaar in rotaties namelijk tegenkomen.. Dat is een 'mogelijkheid' (Virtueel in de apps..)

Er zijn verder geen incidenten of ruzies geweest whatsoever.

Anders dan tot dit punt, omschreven. (wat ik via die twee agenten blijkbaar als verhaallijn dan maar zo goed mogelijk interpreteer 20dagen na dato achteraf gezien.)

- Waarbij iemand 'Denkt dat je hun email hacked, en jij dat zou zijn'.
- Waarbij een situatie wordt overtrokken naar of dat je geen contact meer wil leggen? (Compleet haaks op wat er werkelijk stond in persoon.)

ps. Ook het laatste contact was binnen een week voor 'final closure' in persoon. (Leek mij wel zo menselijk.) Niets uitzonderlijks anders dan de wispelturigheid en knipperlicht situatie.
maestro
Deskundige
Deskundige
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mario
Geslacht:

Ongelezen bericht door maestro »

Ze kan het niet zelf opvragen via de politie. Een advocaat kan vaak wel gegevens opvragen om een juridische procedure te beginnen maar zal hiermee behoedzaam moeten omgaan. Het mag niet zomaar met de client gedeeld worden.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
Doorgeefluik
Infopolitie Gast

Bedankt ! @maestro duidelijke taal.

Ik dank u allen voor het meedenken.
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door MotoRon »

Opmerking van moderator MotoRon

Graag gedaan.
Tip voor de volgende keer: Hou vragen kort en bondig, dan wordt het sneller door mensen gelezen.
:slotje:
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten