Hallo,
Ik gebruikte deze site al jaren om te kijken wat de parkeermogelijkheden waren voor gehandicapten met een parkeerkaart.
Helaas is dit overzicht verdwenen van deze site.
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik nu terecht kan voor betrouwbare informatie over het parkeren?
Het is nu vaak een doolhof op de diverse gemeentelijke sites om de juiste info te vinden.
Hoop dan ook echt dat er een alternatief voor handen is voor het geweldige overzicht wat op deze site te vinden was.
Mvgr. Roelof
Gehandicapten parkeren per gemeente
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: Gehandicapten parkeren per gemeente
Ik kan je gerust stellen Roelof, de informatie staat nog steeds op onze website. Klik hier.
En ten overvloede, mocht iemand onvolkomenheden aantreffen, mail ons dan even, zoals daar ook vermeld is.
En ten overvloede, mocht iemand onvolkomenheden aantreffen, mail ons dan even, zoals daar ook vermeld is.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Hee, Das super MotoRon. Daar ben ik heel erg blij mee. Misschien zou het wel handig zijn om deze pagina wat prominenter op de site te plaatsen, hij is nu helaas nagenoeg onvindbaar.
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Tja, dit overzicht is niet meer dan een onderdeel/pagina van de website, voor de 1 van belang, voor een ander niet interessant. Ik heb nog even gekeken of de informatie makkelijk te vinden is, en zelfs als je op de website zoekt op gehandicapten, gehandicaptenparkeerkaart of gemeente komt de informatiepagina bovenaan de resultaten.
Ik zal er bij gelegenheid nog eens naar kijken.
Ik zal er bij gelegenheid nog eens naar kijken.