Hallo allemaal, ik heb laatst bij de action zo’n led strip gekocht voor in mijn auto. Ik heb een golf 5 van 2005 waarin ik de lampjes via mijn midden paneel waar mijn handrem en automatische versnellingsbak zit langs de zijkant tussen de stoelen door en achterlangs weer langs mij tussen de stoel en t paneel door.
Toen ik t liet zien zei de ene dat t illegaal is en de ander dat t illegaal is als ik hem laat flitsen(deze optie heb ik wel maar ik kies voor één kleur). De ander zegt dat er niks mis mee is en op t internet kon ik niks concreets vinden. Mijn vraag is nu of t illegaal is en of ik ze er beter uit kan halen, of dat het niet uitmaakt.
(Verdere informatie: led lichtjes worden gevoerd door ingebouwde 12 volt aansteker, wordt geopereerd met afstand bediening waar ik niet aan zit tijdens t rijden)
Alvast bedankt voor uw reacties sorry voor de lap tekst.
Led verlichting in de auto
Moderator: Moderatorteam
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: Led verlichting in de auto
Rijdend is dit niet toegestaan. Dat is geregeld in artikel 5.2.65.
Piet
Wetstekst
1.Personenauto’s mogen niet zijn voorzien van: b. in het voertuig aanwezige lichten of objecten die licht uitstralen naar de buitenzijde van het voertuig.Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit