Politie in schutkleuren over de weg lopen
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Politie in schutkleuren over de weg lopen
Ik keek hier een filmpje en ik vroeg me af of er niet een richtlijn/regel is voor politie om een hesje (persoonlijke beschermingsmiddelen) te dragen zoals de andere personen doen, in plaats van in schutkleuren rond te lopen.
- Hilde
- Moderator
- Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
Re: Politie in schutkleuren over de weg lopen
In schutkleuren? Ze dragen gewoon het uniform, fluoriserend gele strepen.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
-
- Infopolitie Gast
-
- Lid
- Geslacht:
Wegvallen? Vindt u? Dit is op de snelweg in het donker. Volgens mij zijn de agenten zichtbaar op de foto een stuk gemakkelijker te zien dan ik zou zijn in mijn zwarte winterjas...
-
- Infopolitie Gast
Dat het de snelweg is in het donker klopt ja, wat wil je daarmee zeggen? En hier betreft het dus de ene agent en niet agenten (als ik niks over het hoof zie), alle andere personen dragen een fluoriserende jas of hesje.
Verder is zichtbaarder zijn dan iemand in een zwarte winterjas een bijzonder lage lat; tante Gerrie in een rode winterjas is dan weer zichtbaarder dan dit als ze uit zou stappen.
Verder is zichtbaarder zijn dan iemand in een zwarte winterjas een bijzonder lage lat; tante Gerrie in een rode winterjas is dan weer zichtbaarder dan dit als ze uit zou stappen.
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 62
De weg is afgezet met pilonnen en een pijl wagen, het is helder weer en het is duidelijk overdag. Een verkeerhesje heeft geen echte meerwaarde. Bij de foto van een ongeval in het duister is het wel verstandig een reflecterend hesje te dragen.
Stay safe out there.
Opmerking van moderator Frans
Als we gaan meten in grootheden van "tante Gerries in rode jassen" dan stel ik voor dat je je meldt bij de Nederlandse fietsbond om daar alle Nederlandse Tante Gerries op de fiets 's avonds verlichting te laten hebben. Ik denk dat je dan echt een slag maakt. Voor nu,