Gestalkt door 06 nummers

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Romyhendriks1 TS
Nieuw lid
Roepnaam: Romy
Geslacht:

Gestalkt door 06 nummers

Ongelezen bericht door Romyhendriks1 »

Beste lezers.

Al 2 weken word ik gestalkt door wel 15 verschillende 06 nummers.

Het begon bij een en sinds die dag iedere dag 1 of 2 nieuwe telkens als ik hem blokeer komt hij terug. Met rare vragen zoals
Laat wat van je zien of wil je seks.

Ik vind dit echt niet grappig.
Ik heb gecheckt of mijn 06 op sites staat maar insta niet facebook niet eigelijk nergens.
Zal vast ergens staan maar alsnog.

Kan ik hier iets mee ?
Ik blijf nummers blokkeren.
En word dit gezien als stalking
Het is een iemand denk ik

Groetjes romy
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Re: Gestalkt door 06 nummers

Ongelezen bericht door SWAT »

Het zou inderdaad gezien kunnen worden als stalking. Echter, vaak wordt in dit soort gevallen gebruik gemaakt van buitenlandse of anoniem pre paid 06 nummer waarvan de gebruik niet te achterhalen valt.
U kunt dus aangifte doen allen zal de politie weinig aanknopingspunten hebben om achter de dader(s) te kunnen komen.
Als u het huidige 06 nummer wil blijven gebruiken zult telkens de nieuwe 06 nummers moeten blokken of anders overstappen op een nieuw 06 nummer.
Stay safe out there.
Carolien
Superlid
Agent
Hoofdagent
Geslacht:
Leeftijd: 39

Ongelezen bericht door Carolien »

Maak wel een logboek en screenshots van de nummers en berichten. Of er uiteindelijk een onderzoek gestart kan worden is van diverse factoren afhankelijk maar ik zou er zeker werk van maken. Denk ook na over personen die dit u aan zouden kunnen doen, heeft u ruzie? Is er iemand jaloers? Problemen op het werk of op school? En neem contact op met je provider om het daar ook te melden.
Skipperje
Moderator
Agent-BD
Vademecum
Brigadier
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door Skipperje »

Kan er geen sprake zijn dat een groepje mensen jou bewust even "plaagt"? Enkele weken geleden schreef je dat je geld hebt gestolen op je werk. Kort daarna wordt je plotseling opgelicht en raak je geld kwijt. Misschien is dit via via wel bij het slachtoffer van je diefstal terecht gekomen. Nu vallen ze je nog een tijdje lastig met vervelende verzoeken. Misschien is het toeval, 3 verschillende zaken in zo'n korte tijd, maar helemaal uitsluiten?

Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
JDO
Lid
Agent
Inspecteur

Ongelezen bericht door JDO »

Of iemand die boos op jou is heeft je 06 nummer met een onsmakelijke tekst erbij op de binnenkant van een WC hokje geschreven? Dat zou wel verklaren waarom het allemaal willekeurige 06 nummers zijn...
Gesloten