grijze pas
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
grijze pas
Ik werk al 3 jaar niet als beveiliger. Nu kreeg ik een mail dat ze de grijze pas terug willen. Deze is inmiddels verlopen. Moet ik hem terug brengen of mag ik hem zelf weggooien/vernietigen?
- DiNozzo
- OnTroerend goed
- Geslacht:
- Leeftijd: 35
Re: grijze pas
Waarom stuur je hem niet gewoon terug? Kleine moeite toch?
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.
- Friedrich Nietzsche.
- Pim
- Blijvertje
- Roepnaam: Pim
- Geslacht:
- Leeftijd: 55
1. Die pas is niet jouw eigendom toch?
2. Ze vragen hem terug.
Waarom voldoe je niet aan dat verzoek?
3. Ik snap de vraag niet.
2. Ze vragen hem terug.
Waarom voldoe je niet aan dat verzoek?
3. Ik snap de vraag niet.
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein
-
- Infopolitie Gast
waar staat dat ik hem niet teruggeef? wel goed lezen. de pas is verlopen. vandaar mijn vraag. ik werk er al 3jaar niet meer en afgelopen vrijdag vragen ze dan uit het niets de pas terug. Nooit eerder is om deze pas gevraagd, los daarvan: deze pas is inmiddels allang verlopen.
- Skipperje
- Moderator
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Jij zegt letterlijk: mag ik hem zelf weggooien/vernietigen? Lezen wij dan niet goed, of vind jij dat wel teruggeven?
Piet
Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
- maestro
- Deskundige
- Roepnaam: Mario
- Geslacht:
Artikel 13 lid 6 van de Regeling particuliere beveiligingsorganisaties en recherchebureaus zegt dat er een administratie wordt bijgehouden van de datum waarop de beveiligingspas wordt ingenomen. Ik kan dan ook niet anders concluderen dan dat je het bewijs dient in te leveren.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
- Pim
- Blijvertje
- Roepnaam: Pim
- Geslacht:
- Leeftijd: 55
Als jij hem weggooit heeft het bedrijf geen zekerheid dat dit gebeurd is.
En het is de verantwoordelijkheid van het bedrijf dat hun passen niet misbruikt kunnen worden.
En dat de geldigheidsdatum verlopen is heeft daar niets mee te maken. Het blijft hun eigendom en hun verantwoordelijkheid dat die pas terug komt en hun verantwoordelijkheid om dit pas terug te sturen.
En het is de verantwoordelijkheid van het bedrijf dat hun passen niet misbruikt kunnen worden.
En dat de geldigheidsdatum verlopen is heeft daar niets mee te maken. Het blijft hun eigendom en hun verantwoordelijkheid dat die pas terug komt en hun verantwoordelijkheid om dit pas terug te sturen.
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein
- ThunderSTreak
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Samenvattend: de verlopen grijze pas is niet uw eigendom en moet teruggestuurd worden aan het bedrijf waarvoor u gewerkt heeft.
Zeker wanneer het bedrijf u daarom vraagt.
Zeker wanneer het bedrijf u daarom vraagt.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak