Waarschuwing
Moderator: Moderatorteam
Waarschuwing
Ik ben daarnet staande gehouden door een agent omdat ik over het wandelpad reed en hij heeft mij voor mijn informatie gevraagd ( ik ben minderjarig) hij zei dat dit gewoon een waarschuwing was maar komt dit ergens gemeld te staan als ze mijn naam opzoeken of worden mijn ouders nog gecontacteerd?
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Re: Waarschuwing
Niet waarschijnlijk dat je ouders worden geïnformeerd tenzij je een notoire overlastgever bent.
Het kan zijn dat de agent de waarschuwing vastgelegd heeft. Waarschuwen heeft anders weinig zin. Die registratie is 5 jaar zichtbaar.
Het kan zijn dat de agent de waarschuwing vastgelegd heeft. Waarschuwen heeft anders weinig zin. Die registratie is 5 jaar zichtbaar.
Stay safe out there.
Opmerking van moderator Frans
Ter info, TS plaatst het bericht met een IP vanuit België. De Nederlandse wetgeving is daar niet van kracht en de collega's die antwoorden geven kunnen daar wellicht rekening mee houden.Wellicht kan TS berichten of het in Nederland plaats vond of in België, deze staandehouding?
Oh sorry wist dit niet en het vond in België aan de staande houding
- Hilde
- Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
- Geslacht:
- Leeftijd: 60
Dit is een forum over de NL politie. Hoe het in België is geregeld weten wij niet.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Oké oké ik had ook maar een vraag en wist niet waar die te stellen maar toch bedankt voor alle hulp ik zal wel een andere forum zoeken
Probeer het eens bij de Belgische collega's van https://politieforum.be/
Of vraag het gewoon aan en agent of loop eens een politiebureau binnen.
Ze bijten niet
Ze bijten niet
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Opmerking van moderator Skipperje
ts verwezen naar de juiste instantieMen moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit