Mag ik mijn V-tje dragen bij de hema met een blauwe pas?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Dhr Nuis
Infopolitie Gast

Mag ik mijn V-tje dragen bij de hema met een blauwe pas?

Ongelezen bericht door Dhr Nuis »

Geachte lezers,

Allereerst bedankt voor uw tijd! Mag ook wel eens gezegd worden toch?

Ik heb een vraag wat betreft het dragen van de beveiligings V tijdens mijn werkzaamheden bij de hema.

Ik werk als gastheer bij de hema in rotterdam, nou willen zij graag dat ik meer de rol van de beveiliger op mij neem en dus ook het Vtje draag, mijn vraag is dan mag dit wel, ik heb een blauwe pas en de opleiding horecaportier, nou heeft naar mijn weten de hema een horeca vergunning en zou je zeggen dat dat mag maar ik kan er geen duidelijk antwoord op vinden op het internet vandaar mijn vraag hier, ik ben zuinig op mijn pas dus die wil ik niet op het spel zetten door zomaar ergens van uit te gaan.

Mvg,
Dhr Nuis
DiNozzo
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 34

Re: Mag ik mijn V-tje dragen bij de hema met een blauwe pas?

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Met blauwe pas mogen alleen horecawerkzaamheden uitgevoerd worden. Het is dus niet toegestaan om reguliere beveiligingswerkzaamheden uit te voeren onder die blauwe pas. Bovendien zal de pas niet uitgegeven zijn door de organisatie (Hema) die jou de werkzaamheden laat uitvoeren. Een en ander vind je ook terug op de achterzijde van de pas.
Laatst gewijzigd door Frans op 01 sep 2022, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Op verzoek poster kleine tekstuele wijziging
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.
Gast
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt voor de reactie, het is mij duidelijk
Pim
Blijvertje
Blijvertje
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 54

Ongelezen bericht door Pim »

Je bent ook niet aangesteld door de Hema als beveiliger.

En willen zij dat jij dat V'tje draagt of wil je dat zelf? Doorgaans weet en filiaalmanager niet wat de regels daaromtrent zijn, laatst staan dat ze een V'tje herkennen.
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein
Gesloten