auto opzettelijk nat sproeien

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gebruikersavatar
convert
Infopolitie Gast

auto opzettelijk nat sproeien

Ongelezen bericht door convert »

Geacht Forum,

Onze auto staat op een parkeerhaven van de gemeente.......en onze buren die ik al enkele keren 10 15 keer gevraagd met het nat sproeien van de auto te stoppen tijdens het besproeien van gemeente groen maar gaan gewoon door......... als antw krijg ik dan zet je de auto maar weg als ik wil sproeien...... Ze gaan nu niet meer overdag sproeien maar in de nacht zodat ik het dan niet kan zien.

Nu is mijn vraag enig overleg met de buren is niet mogelijk .....MAG DIT NU ZOMAAR. [de maat is vol bij mij]

Ik zie uit naar uw reactie.

Met hartelijke groeten,

Jos.
Gebruikersavatar
zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Berichten: 14387
Lid sinds: 31 jul 2003, 20:18
Geslacht:
Leeftijd: 56
Contact:

Re: auto opzettelijk nat sproeien

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Ik kan werkelijk niets verzinnen waardoor iemand strafbaar zou zijn als de auto van een ander nat zou worden omdat ik m'n voortuin of whatever aan het sproeien ben..
Dit heeft ook niets met politie en strafrecht te maken, dit gaat puur over een verstoorde verhouding met de buren. Daar zijn andere wegen voor en als die ook geen oplossing bieden; inderdaad, auto elders parkeren..

'Parkeertarieven liggen hoger dan de tarieven van een hotelkamer..'

Gebruikersavatar
grt
Infopolitie Gast

Re: auto opzettelijk nat sproeien

Ongelezen bericht door grt »

Bent u er dan ook bang voor, dat uw auto nat wordt door de regen.. dit is zo'n zaak van: kom op zeg.
Als zoals u zegt ze alleen nog 's nachts sproeien, dan valt er voor u geen verschil te merken tussen dat en een nachtelijke regenbui

U ondervindt er dus duidelijk geen nadeel van. Een auto is ervoor gemaakt om nat te worden. U heeft gewoon een slechte verstandhouding met de buren, en neemt onnodige aanstoot aan dingen. Dit is geen gezonde situatie, misschien moet u buurtbemiddeling overwegen..
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Berichten: 16608
Lid sinds: 21 mei 2003, 12:00
Geslacht:
Leeftijd: 56
Contact:

Re: auto opzettelijk nat sproeien

Ongelezen bericht door Frans »

Opmerking van moderator Frans

Geen zaak voor de politie en al goeie tips gegeven.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten