Thuis gehouden tegen eigen wil

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
WLvdVegt
Infopolitie Gast

Thuis gehouden tegen eigen wil

Ongelezen bericht door WLvdVegt »

Hallo,
Ik ben Alcoholist, ik woon met mijn partner, ben paar keer over de schreef gegaan met de alcohol, mijn ouders hebben mij mee naar huis genomen, daar was ik het mee eens en dankbaar voor, maar nu houden ze mij thuis en mag ik hun huis niet uit of er gaat iemand mee, ik wil dit niet voel me niet veilig, wel in mijn huis
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Developer
Geslacht:
Leeftijd: 55

Re: Thuis gehouden tegen eigen wil

Ongelezen bericht door Frans »

Dit is geen zaak voor de politie, eerder voor een huisarts vermoed ik zo die de nodige hulp kan inschakelen.
Frans
Beheerder
DiNozzo
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 34

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Goed dat je zelf beseft dat je een probleem hebt. Je ouders willen je helpen. Accepteer die hulp en werk er aan om van de alcohol af te komen. Dat is niet makkelijk, maar je netwerk staat er nog voor. Als je daartegen in het verzet gaat en niet luistert naar de regels sta je er straks alleen voor. En dan wordt het een heel stuk moeilijker...
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.
Pim
Blijvertje
Blijvertje
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 54

Ongelezen bericht door Pim »

Hoe oud bent u?
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein
Gesloten