Naturisme

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Maakmezorgen
Infopolitie Gast

Naturisme

Ongelezen bericht door Maakmezorgen »

Hallo,
Ongeveer een maand geleden ben ik als pauze tijdens het mountainbiken op een handdoek in de zon gaan liggen. Het was een rustige plek en ik had al geruime tijd niemand gezien/gehoord. Ik heb toen naakt in de zon gelegen. Ik lag op mijn buik toen ik stemmen hoorde, ik zag een man en een vrouw staan. De man leek een foto van mij te maken (ik weet het niet 100% zeker, ze stonden op 50 meter afstand) dus ik ben op mijn buik blijven liggen. Toen ze zich even omdraaiden, heb ik snel mijn onderbroek aangedaan. Ik heb een enorm rotgevoel aan deze situatie overgehouden. Ik ben bang dat deze man een foto heeft gemaakt en deze op internet heeft gezet of een melding bij de politie heeft gedaan. Is de kans aanwezig dat de politie na zo’n melding een onderzoek start en ik daardoor in de problemen kom?
Gebruikersavatar
maestro
Deskundige
Deskundige
Jurist/Advocaat
Berichten: 1865
Lid sinds: 22 feb 2018, 15:37
Roepnaam: Mario
Locatie: Thailand
Geslacht:
Contact:

Re: Naturisme

Ongelezen bericht door maestro »

Het is hoogstens een lichte overtreding. De politie heeft wel wat beters te doen dan zich druk te maken over een foto.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
Gebruikersavatar
SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Berichten: 7423
Lid sinds: 25 mei 2003, 23:47
Locatie: Den Haag
Geslacht:
Leeftijd: 62
Contact:

Re: Naturisme

Ongelezen bericht door SWAT »

Zolang u geen andere handelingen hebt verricht behoudens naakt in de zon liggen zal het wel gaan meevallen.
De politie kan niets tegen het maken van de foto doen en ook het publiceren van die foto op welke wijze dan ook is in beginsel een civiele zaak tenzij publicatie op een smadelijke wijze plaats vindt.
Stay safe out there.
Gebruikersavatar
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Berichten: 8302
Lid sinds: 02 okt 2005, 08:38
Roepnaam: Ron
Locatie: N-Brabant
Geslacht:
Leeftijd: 65
Contact:
Gebruikersavatar
speedo
Stamgast
Stamgast
Berichten: 1400
Lid sinds: 15 mar 2014, 20:15
Geslacht:
Contact:

Re: Naturisme

Ongelezen bericht door speedo »

Alles moet kunnen tegenwoordig dus kan mij niet voorstellen dat dit verboden is.
Never change a winning team
Gebruikersavatar
Lichtenberg
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid sinds: 03 jan 2021, 15:54
Roepnaam: George
Contact:

Re: Naturisme

Ongelezen bericht door Lichtenberg »

Ik kan mij wel voorstellen dat Maakmezorgen zich zorgen maakt. Hij of zij is immers wel door een vreemde in adamskostuum gefotografeerd en wat verder met die foto gebeurt, kan Maakmezorgen verder niet nagaan. Netjes is het niet maar ik zie niet wat de politie hier aan zou kunnen doen. Dit zou hoogstens een civiele zaak worden, lijkt mij.
Gebruikersavatar
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Berichten: 8302
Lid sinds: 02 okt 2005, 08:38
Roepnaam: Ron
Locatie: N-Brabant
Geslacht:
Leeftijd: 65
Contact:

Re: Naturisme

Ongelezen bericht door MotoRon »

Opmerking van moderator MotoRon

En zo gaat het topic een wending krijgen, waar ts niets aan heeft. Gastentopic geschoond
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten