Uniform

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Ibrah24
Infopolitie Gast

Uniform

Ongelezen bericht door Ibrah24 »

Hoe vaak krijgen agenten een nieuw uniform is dit periodiek of wanneer het helemaal uit gedragen is?
Soms zie je wel eens dat er allemaal kreukjes zitten in het geel van de strepen op de uniform.
Mitch
Stamgast
Stamgast
Agent
Blauwe Parel
Berichten: 1056
Lid sinds: 15 nov 2006, 15:58
Roepnaam: Mitchel
Locatie: Overal en (n)ergens
Geslacht:
Leeftijd: 37
Contact:

Re: Uniform

Ongelezen bericht door Mitch »

Als de agenten nieuwe kledingstukken bestellen.
Ik vind dat het er netjes uit moet zien dus vervang ik het vrij snel.
Pim
Blijvertje
Blijvertje
Berichten: 4859
Lid sinds: 27 sep 2008, 18:24

Re: Uniform

Ongelezen bericht door Pim »

Agenten krijgen per 12 maanden 'kleedgeld' en dat noemen ze kledingpunten. Met deze punten kun je, alleen in de kledingshop, uniformonderdelen en uitrustingsstukken bestellen.

De gele strepen die afbrokkelden zaten meestal alleen op de oude shirts. De eerste lichtingen, zegmaar. Daar na werd het iets beter maar nog steeds niet optimaal
Gebruikersavatar
DiNozzo
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Berichten: 3704
Lid sinds: 27 jun 2005, 17:05
Geslacht:
Leeftijd: 36
Contact:

Re: Uniform

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Agenten krijgen jaarlijks een aantal punten. Van die punten moeten gedragen kledingstukken vervangen worden. In de tijd van de witte overhemden moest ik nog moeite doen om ze op te maken omdat die overhemden met gemak jaren meegingen maar de huidige polo's zijn veel minder slijtvast waardoor ik soms wel eens met een iets minder nette polo de weg op ga. Jammer maar helaas..
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
Gebruikersavatar
Mafkees
Lid
Lid
Agent
Berichten: 144
Lid sinds: 24 mar 2006, 23:49
Roepnaam: AD14.23
Locatie: Amsterdam
Geslacht:
Leeftijd: 39
Contact:

Re: Uniform

Ongelezen bericht door Mafkees »

Ik vind dat die punten zelfs nog wel eens te kort schieten als je ook nog je schoenen of iets anders dat relatief duur is moet vervangen. Dan maar wat gekreukelde gele strepen, tja.
Pim
Blijvertje
Blijvertje
Berichten: 4859
Lid sinds: 27 sep 2008, 18:24

Re: Uniform

Ongelezen bericht door Pim »

Via een "planon nummer" dat je zelf kunt aanvragen. Dan behoud je (reguliere) punten. Dan ga je vervolgens in overleg met je teamchef en dan tekent deze de opdracht en regelt daarmee de verstrekking van je extra uitrusting/kleding.
Bel de webshop en laat je voorlichten.

Als motorrijder kun je bijvoorbeeld je helm hebben laten vallen en dan ben je echt door je punten. Of en kapotte motorlaars oplopen, idem.

Een kapot uniformonderdeel als gevolg van een val oid kun je retour sturen en wordt kosteloos vervangen.
Lees op de site van de webshop.
Proost
Inventaris
Inventaris
Agent
Berichten: 2078
Lid sinds: 07 mar 2020, 11:05
Geslacht:
Contact:

Re: Uniform

Ongelezen bericht door Proost »

Pim schreef: 24 jul 2020, 01:38 Via een "planon nummer" dat je zelf kunt aanvragen. Dan behoud je (reguliere) punten. Dan ga je vervolgens in overleg met je teamchef en dan tekent deze de opdracht en regelt daarmee de verstrekking van je extra uitrusting/kleding.
Dat ligt geheel aan je teamchef.

Ik heb dit dus een dik half jaar geleden geprobeerd omdat ik toen al door mijn budget heen was (en moest nog tot oktober 2020). Het ging over het feit dat ik maar drie polo's korte mouw had zonder gescheurde strepen. Antwoord chef, dan ben je niet goed om gegaan met je budget. Nadat het gesprek lang voortsleepte werd 1 polo toegezegd. That's it.

Dus kennelijk vind niet iedere chef het belangrijk dat je met net uitziend materiaal rond loopt. En aangezien ik, als ik weer budget heb, eerst mijn VHvest-hoes en schoenen moet vervangen zal het nog wel even duren tot ik weer in toonbare polo's rond kan lopen.
Gesloten