Anabolen
Moderator: Moderatorteam
Anabolen
Mijn vraag is of het gebruik en kopen van anabolen legaal is, zo ja hoe kan je hier op de veiligste manier aankomen? Zo nee, wat voor straffen kan je hierop verwachten?
Re: Anabolen
Ik heb verder nog iets toe te voegen. Ik ben nu 16, ik wil anabolen op mijn 20e gebruiken en ben van plan later bij de politie werken. Hoe zit het daar met anabolen? Word het toegestaan om dat daar te gebruiken? Of word je getest en niet aangenomen als je het gebruikt?
Doorgaans wordt een gezond verstand wel op prijs gesteld als je bij de politie gaat werken. Als je nu al aangeeft om op je 20ste te willen gaan gebruiken denk ik dat je beter een andere carrière keuze kan gaan maken. Of je leest je even goed in over anabolen, is niet heel moeilijk tegenwoordig met Google, en overweegt je zojuist gemaakte opmerkingen nog eens.
Ik heb 2 vragen voor je. Hypothetisch beredeneerd dat het legaal is (wat het dus niet is!):
- Waarom wil je over 4 jaar anabolen gaan gebruiken?
- Ken je de risico's van dit middel?
Je bent nog jong dus je kan nog veel leren, ik zou zeggen ga dat ook doen!!
- Waarom wil je over 4 jaar anabolen gaan gebruiken?
- Ken je de risico's van dit middel?
Je bent nog jong dus je kan nog veel leren, ik zou zeggen ga dat ook doen!!
Ik weet al heel veel over anabolen en ben er nog steeds over aan het leren. Ik begin op me 20e omdat ik dan al zo'n beetje uit de puberteit ben en er minder last van zal krijgen. Ik wil anabolen gebruiken omdat ik de sterkste man van de wereld wil worden en minimaal van Nederland
Nadat ik dat gedaan heb wil ik bij de politie komen werken omdat ik een hekel aan criminelen heb. Ik wil ze een voor een oppakken, ik zou niet de meest gelieven agent worden, helaas. Helemaal niet met de anabolen hahaha.
Nadat ik dat gedaan heb wil ik bij de politie komen werken omdat ik een hekel aan criminelen heb. Ik wil ze een voor een oppakken, ik zou niet de meest gelieven agent worden, helaas. Helemaal niet met de anabolen hahaha.
-
Mitch
- Roepnaam: Mitchel
- Geslacht:
- Leeftijd: 40
Ik denk dat je helemaal geen agent wordt
Criminelen pak je op door slimmer te zijn.
Niet door dikke opgeblazen armen.
Wist je dat je een kort lontje krijgt van anabolen?
Lijkt me ook al geen goede eigenschap voor een agent.
En wist je dat je ballen krimpen en dus je zaadproductie vermindert?
Bij de politie hebben ze niet het niet zo hoog op met valsspelers.
Waarom niet gezond bezig zijn en door goede voeding en een goed trainingsprogramma op een natuurlijke wijze een sportief figuur krijgen?
Niet door dikke opgeblazen armen.
Wist je dat je een kort lontje krijgt van anabolen?
Lijkt me ook al geen goede eigenschap voor een agent.
En wist je dat je ballen krimpen en dus je zaadproductie vermindert?
Waarom niet gezond bezig zijn en door goede voeding en een goed trainingsprogramma op een natuurlijke wijze een sportief figuur krijgen?
Met grote armen ga je het niet redden. Met het gebruiken van vage middelen met alle bijbehorende bijwerkingen ook niet. Dus ik denk hetzelfde als @Mitch. In elk geval met deze houding niet.
- olle-griese
- Roepnaam: Peter
- Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
- Geslacht:
- Leeftijd: 68
Alle manlijke agenten met een schoon geweten hebben grote ballen.Pim schreef: 09 apr 2020, 11:31wist je dat je ballen krimpen en dus je zaadproductie vermindert?
Als je kunt toeteren , kun je ook remmen.
Jij hebt al een heel goed carrierplan dus.... Succes zou ik zeggen en hou ons op de hoogte van je kuur!RamonJ schreef: 09 apr 2020, 11:06 Ik weet al heel veel over anabolen en ben er nog steeds over aan het leren. Ik begin op me 20e omdat ik dan al zo'n beetje uit de puberteit ben en er minder last van zal krijgen. Ik wil anabolen gebruiken omdat ik de sterkste man van de wereld wil worden en minimaal van Nederland![]()
-
vraagteken
- Roepnaam: Dennis
- Geslacht:
- Leeftijd: 39
Deze vraag kan je het beste stellen bij Werving en Selectie. Moet je wel even je naam en adres goed vermelden in de e-mail. 
En nog een paar kenmerken om trots mee te pronken...olle-griese schreef: 09 apr 2020, 20:55Alle manlijke agenten met een schoon geweten hebben grote ballen.![]()
bron:https://mantotman.nl/nl/alles-over-mann ... o%C3%AFdenAnabolen geven de volgende bijwerkingen:
Haaruitval
Puisten (acne) op je rug en schouders
Hoofdpijn en misselijkheid
Prikkelbaarheid en depressieve gevoelens
Borstvorming door de extra aanmaak van vrouwelijk geslachtshormoon (oestrogeen)
Krimpen van je teelballen (testikels)
Weinig zin in seks
Erectieproblemen en orgasmeproblemen
Plasproblemen door prostaatvergroting
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Ik had ooit een vriendinnetje die achter de bar in een sportschool werkte.
Die vertelde precies hetzelfde:
'We verkopen veel anabolen en net zoveel blauwe pilletjes omdat ze 'm niet meer omhoog krijgen!'
Tja, 'wie mooi wil zijn..'
Zoiets was 't toch?!..
Die vertelde precies hetzelfde:
'We verkopen veel anabolen en net zoveel blauwe pilletjes omdat ze 'm niet meer omhoog krijgen!'
Tja, 'wie mooi wil zijn..'
Zoiets was 't toch?!..
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
(cabaret)Niet alleen mannen(/cabaret)olle-griese schreef: 09 apr 2020, 20:55Alle manlijke agenten met een schoon geweten hebben grote ballen.![]()
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Okay.....
Het lijkt me dat er voldoende is gezegd...
Het lijkt me dat er voldoende is gezegd...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'