Geldigheidszone E4 verkeersbord

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Id85
Infopolitie Gast

Geldigheidszone E4 verkeersbord

Bericht door Id85 » 09 jul 2019, 19:59

Hallo,
Ik ben al uren opzoek naar een (wets)artikel dat aangeeft wat de geldigheidszone van een (E4) verkeersbord is. Om de vraag iets concreter te maken: wanneer er aan het begin van een straat een E4 bord is geplaatst, en halverwege die straat is een zijweg; gelden de regels van een E4 bord dan ook voor deze zijweg?
Ik zou het heel fijn vinden als iemand hier zijn of haar licht op zou willen schijnen :).
Mvg,
Inge

Skipperje
Moderator
Moderator
Agent
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 60
Contacteer:

Re: Geldigheidszone E4 verkeersbord

Bericht door Skipperje » 09 jul 2019, 20:11

Inge,

In jouw onderwerp staat "zone". Staat er ook "zone" boven het bord E4? Of, als dit bord ook op google is te vinden, geef dan even de locatie op, kijken we mee op streetview.

Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit

Frans
Beheerder
Beheerder
Leeftijd: 52
Contacteer:

Re: Geldigheidszone E4 verkeersbord

Bericht door Frans » 09 jul 2019, 20:28

Id85 schreef:
09 jul 2019, 19:59
Hallo,
Ik ben al uren opzoek naar een (wets)artikel dat aangeeft wat de geldigheidszone van een (E4) verkeersbord is.
Die zul je ook niet/nauwelijks vinden, het heeft geen nut om een zonaal bord E4-E10 te maken. Op die E4, het blauwe vierkante bord met de witte P zijn wel ontelbaar veel varianten. Denk aan een onderbord max 2 hr met blauwe schijf, dan zit je in een blauwe zone, denk aan hetzelfde bord maar dan met een extra handje met munt, dan zit je in een betaald parkeerzone... etc. Eens dus met Piet dat een foto of een lokatie om mee te kijken de boel wat zou verduidelijken.
e10.png
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl

Gesloten