Ga het niet allemaal herhalen, maar om een lang verhaal kort te maken:
Veel signalen van hennepteelt. Eerst gemeld bij de woningcorporatie. Woningcorporatie gaat op bezoek bij bewoners, maar volgens hen is er niets aan de hand.
Daarna melding gemaakt bij politie. Genoeg signalen, maar warmtemeting levert niets op en politie krijgt geen machtiging.
De zomer erop ruim 30 wietplantjes buiten. Woningcorporatie niet gebeld, wel de politie en foto's gestuurd. Tegen de tijd dat de politie wilde komen "ruimen" waren ze weer weg (ze hebben het later uitgelegd, het was een rotzomer voor de politie, vakantietijd en beredruk en iedereen werd ingezet op de zaak van de 2 vermoorde 14-jarige meisjes).
De afgelopen weken weer (véél) jonge plantjes. Ik heb de foto's nog niet opgestuurd of ..... foetsie plantjes

Nu staan ze waarschijnlijk weer binnen

De contactpersoon die ik heb bij de politie is een fantastische kerel, kan niet anders zeggen

Maar nu mijn vraag (hè hè): we hebben allemaal slimme meters gekregen en volgens mij hebben zij die ook. Kan de politie die gegevens uitlezen? Want dan zou het nu toch appeltje eitje zijn?