Laden & Lossen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Bart-117
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 12
Lid sinds: 24 apr 2019, 02:01
Geslacht:
Contact:

Laden & Lossen

Ongelezen bericht door Bart-117 »

Ik heb een vraagje, ik ben werkzaam als bezorger bij een take-away restaurant, in het deel van de straat waar het restaurant zich bevind geldt een verboden stit te staan bord (blauw rond met rood kruis) maar er hangt ook een bordje met laden & lossen, valt het "inladen" van bestellingen dan ook onder laden lossen, heb namelijk al een keer gehad dat ik een boete heb gekregen toen ik ff naar binnen was om een paar bestellingen te pakken.
Gebruikersavatar
SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Berichten: 7449
Lid sinds: 25 mei 2003, 23:47
Locatie: Den Haag
Geslacht:
Leeftijd: 63
Contact:

Re: Laden & Lossen

Ongelezen bericht door SWAT »

Dit is wel een aparte combinatie. Als laden en lossen wel mag had de wegbeheerder moeten kiezen voor een parkeer verbod.
Bij laden en lossen moet worden gedacht aan goederen van een zekere omvang. Twee pizza's of twee tasjes met bestellingen vallen daar niet onder. Denk dus aan goederen die qua grote en hoeveelheid slechts moeilijk over een langere afstand kunnen worden verplaatst.
Ook betekent laden en lossen stoppen direct in- of uitladen en direct weer vertrekken.
Stay safe out there.
Gebruikersavatar
Skipperje
Moderator
Moderator
Agent-BD
Vademecum
Berichten: 9162
Lid sinds: 20 mei 2004, 08:43
Roepnaam: Piet
Locatie: Fryslân
Geslacht:
Leeftijd: 65
Contact:

Re: Laden & Lossen

Ongelezen bericht door Skipperje »

Is het een onderbord met de tekst "uitgezonderd laden/lossen"? Misschien een adres, kunnen we even op google meekijken, want ik ben het met Swat eens dat dit wel vreemd is.

Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
Gesloten