Aangifte verkrachting minderjarige

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gebruikersavatar
Hardewerker
Infopolitie Gast

Re: Aangifte verkrachting minderjarige

Ongelezen bericht door Hardewerker »

Als we zo op de letter gaan nemen. Ik heb nooit gezegd dat ik naakt foto's zou sturen naar algemeen foto's ik had veel van haar gehad. Dat men een aanname doet.
Gebruikersavatar
Hardwerker
Infopolitie Gast

Re: Aangifte verkrachting minderjarige

Ongelezen bericht door Hardwerker »

Maar al om al enkele uren voor ze naar de politie gaat waarschijnlijk op dringen van haar betrouwbare en leugenachtige vriendin stuurt ze nog wel doodleuk hoe leuk dat ze het vond en een uur later nog een keer maakt niet uit belangrijkste is dat de sex goed was. En dan vervolgens naar de politie stappen.
Ik ken ondertussen het woord onvermijdelijke, als het is zoals zij nu zegt tegen de politie heeft ze 6 weken gehad ertussen om aangifte te doen van bedreiging en dus kunnen vermijden. Ook de berichtjes erna tonen aan dat het niet ervaren is als dwang. Waarschijnlijk later spijten een vriendin die de boel op zit te fokken omdat ze mij leuk vind en ik uiteindelijk een date had met haar vriendin.
KaaDee
Stamgast
Stamgast
Berichten: 1309
Lid sinds: 28 mar 2012, 23:19
Contact:

Re: Aangifte verkrachting minderjarige

Ongelezen bericht door KaaDee »

Jouw laatste bericht heeft een hoog “ja, maar....” gehalte.

Gast, jij hebt als meerderjarige seks gehad met een kind (want minderjarig). Daarnaast heb je gedreigd om foto’s van haar te versturen.

Maak het voor jezelf niet erger dan het is. Je hebt een misdrijf gepleegd en hiervan is aangifte gedaan. Accepteer dit en kom niet met smoesjes of probeer het, in je hoofd en hier op het forum, minder erg voor te doen dan het is.

Nogmaals, neem een advocaat en luister goed naar zijn/haar advies. Je zal het nodig hebben.
Oost-Nederland | GLM
Gebruikersavatar
Hardwerker
Infopolitie Gast

Re: Aangifte verkrachting minderjarige

Ongelezen bericht door Hardwerker »

Hoe kun je een misdrijf plegen als je netjes je excuus aanbied in die 6 weken en met haar praat Wil je nog wel of niet een afspraakje. En ze zegt tuurlijk wel. En dan daarna aangifte doen. Ik voel me nu al weken klote, dat heeft zij niet gehad volgens haar vriendin en gekker gesteld krijg ik van haarzelf na enkele weken na de aangifte een leuke nette foto toegestuurd en appte ze nog hoe gaat het met jou terwijl ik niets wetend ben van de aangifte. Mij een beetje afkafferen met zwart wit verhalen.
Gebruikersavatar
Mir81
Toplid
Toplid
Berichten: 438
Lid sinds: 11 aug 2017, 16:10
Geslacht:
Leeftijd: 42
Contact:

Re: Aangifte verkrachting minderjarige

Ongelezen bericht door Mir81 »

Vermoedelijk... Waarschijnlijk... Daar ga je het niet mee redden. Men zal uitgaan van feiten en dan komt het toch echt neer op hoe KaaDee het hierboven heeft verwoord.

Doe jezelf een plezier en denk voortaan wat meer met je hoofd in plaats van... juist, wat anders.
Gebruikersavatar
thijeleo
In Memoriam
In Memoriam
Berichten: 7910
Lid sinds: 21 mei 2003, 12:00
Roepnaam: Leo

Re: Aangifte verkrachting minderjarige

Ongelezen bericht door thijeleo »

Ik kan maar 1 antwoord bedenken en dat antwoord is al vaak gegeven: neem contact op met een advocaat en als aanvulling: zorg dat je niets weggooit van wat zij je allemaal heeft gestuurd. Veel meer kunnen we er hier niet van maken.
Gebruikersavatar
zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Berichten: 14430
Lid sinds: 31 jul 2003, 20:18
Geslacht:
Leeftijd: 56
Contact:

Re: Aangifte verkrachting minderjarige

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

En aangezien er kennelijk nog een 'zaak' van komt, laten we 't hierbij...

'Parkeertarieven liggen hoger dan de tarieven van een hotelkamer..'

Gesloten